مایا صباغ: بی‌بی‌سی و اینترنشنال پول می گیرند تا علیه ایران دروغ بگویند+ ویدیو

 مایا صباغ: بی‌بی‌سی و اینترنشنال پول می گیرند تا علیه ایران دروغ بگویند+ ویدیو
يکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:21

مایا صباغ از چهره های فضای مجازی در لبنان که در اولین «کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار» در تهران حضور داشت، با انتشار ویدیویی از دشمنی بی بی سی و اینترنشنال با ایران و دریافت پول در ازای دروغ پراکنی علیه تهران سخن گفت.

العالم ـ لبنان

در حالی که رسانه های بی‌بی‌سی و سعودی اینترنشنال به دنبال حضور مایا صباغ در اولین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در تهران و انتشار ویدیویی درجهت برملا کردن دروغ های رسانه های ضدا ایرانی در صدد تخریب وی برآمده بودند، در اقدامی دیگر تلاش کرده بودند تا این بار با وی مصاحبه کنند.

رفتار متضاد این رسانه ها یعنی تخریب فعال رسانه‌ای از سویی و سپس تلاش برای جلب نظر وی با ارایه پیشنهاد مالی برای مصاحبه با او از سوی دیگر حکایتی در نوع خود جذاب و پند آموز است که مایا صباغ آن را روایت کرده است.

مایا صباغ در این باره گفته، بی‌بی‌سی و اینترنشنال از جمله شبکه‌هایی هستند که با ایران دشمنی می کنند و خواستند با من مصاحبه کنند که من درخواست آنها را رد کردم.

مایا صباغاولین «کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار» چندی پیش با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارشتند، مایا صباغ با انتشار یک ویدئو خبرساز شد. در آن ویدئو در یک رستوران در تهران دیده می‌شد که موسیقی زنده هم در حال اجرا بود سپس در مقابل برج میلاد ویدیوی دیگری منتشر کرد و از قدرت ایران در مقابل دشمنان سخن گفت.

مایا صباغمایا صباغ لبنانی از چهره های فضای مجازی بوده، او ۲۵ سال سن دارد و اهل لبنان است و در عرصه بازیگری چند نفش کوتاه در فیلم های عربی بازی کرده است.
او مدتی علیه رژیم اسرائیل پست هایی را به اشتراک می‌گذاشت و به حمایت از فلسطین می‌پرداخت که حتی توسط برخی از چهره های اسرائیلی تهدید شد و کمپین هایی را برای ریپورت او در اسرائیل راه اندازی کردند.
نام او زمانی در شبکه های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی از فوتبالیست های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد. او برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت امیدوارم ایران بتواند در بازی های دیگر شکست سنگین مقابل با انگلیس را جبران کند.

پربیننده ترین خبرها