مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در لبنان منصوب شد

مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در لبنان منصوب شد
دوشنبه 10 بهمن 1401 - 19:58

دکتر "پیمان جبلی" رئیس سازمان صدا و سیما طی حکمی دکتر "علی محمد صالحی" را به سمت مدیریت دفتر نمایندگی صدا و سیما در لبنان منصوب کرد.

العالم ـ ایران

در این حکم به علی محمد صالحی ماموریت داده شده است تا در چارچوب سیاست ها و مقررات دفاتر نمایندگی، ضمن مدنظر قرار دادن شرایط فرهنگی اجتماعی لبنان در زمینه تهیه و تولید برنامه‌های مورد نیاز شبکه‌های مختلف سازمان و ارسال سریع و دقیق اخبار بر مبنای تعاملات رسانه ای و حرفه ای برنامه ریزی و اهتمام جدی داشته باشد.

دکتر علی محمد صالحی، پیش از این و به مدت 6 سال، مدیر شبکه العالم معاونت برون مرزی بود و پیش از آن مسئولیت هایی مانند ریاست باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت اداره کل پخش اخبار صدا وسیما، مدیریت گروه‌های سیاسی شبکه‌های اول و دوم سیما را برعهده داشته است.

وی در سال 1348 در شهر فریدن در اصفهان متولد شد. دانش آموخته دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس است. او همچنین در دانشگاه‌های مختلف مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشگاه امام صادق (ع) تدریس کرده است.

کتاب "اندیشه‌های سیاسی شیخ فضل الله نوری" به انضمام مقالات متعدد علمی و پژوهشی و همچنین یادداشت‌های متنوع با موضوعات تحولات ایران و منطقه در رسانه‌های مجازی از جمله آثار مدیر جدید دفتر نمایندگی صداوسیما در لبنان است.

او همچنین کتاب "بنی صدر ایده ای در تردد میان اسلام و ملی گرایی" را نیز در دست انتشار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها