انتقام اسرائیلی: دستکش در برابر سرباز اسرائیلی!

انتقام اسرائیلی: دستکش در برابر سرباز اسرائیلی!
سه شنبه 11 بهمن 1401 - 19:58

رژیم صهیونیستی یکشنبه شب کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ایران را که از مرز عراق به سمت خاک سوریه از طریق گذرگاه البوکمال در حرکت بود، بمباران کرد.

العالم فلسطین اشغالی

تصاویر نشان می‌دهد که پس از بمباران، «دستکش‌های پزشکی»، دارو و مواد غذایی در همه جا پراکنده شده و برخی از آن‌ها همچنان در حال سوختن هستند.

بدون شک، عملیات استشهادی بیت المقدس، اسرائیل و هم‌چنین آمریکا و اعرابی که آن عملیات را محکوم کردند را به درد آورده است، بمباران دستکش‌های پزشکی و شیر خشک ارسال شده به سوریه که در محاصره غیرانسانی غرب است و از دزدی نفت و گندم توسط آمریکا و اعمال قانون سزار علیه مردم رنج می‌برد، بیانگر پستی بی سابقه صهیونیست‌ها و آمریکاست.

1

تبلیغات رسانه‌های غربی و رسانه‌های عربی کشورهای سازشگر طبق معمول ادعا کردند که این کامیون‌ها مملو از اسلحه و حتی "سلاح‌های پیشرفته" بوده اما فیلم‌ها به وضوح کارتن‌های شیر خشک و دستکش‌های پزشکی سوخته را نشان می‌داد، در فیلم زیر دیده می شود که تعدادی از ساکنین این منطقه در محل این انفجار حاضر شدند و دستکش‌ها و داروهای سالم را جمع می‌کنند.

2

صحنه‌ای که تنها می‌تواند نشان دهنده میزان وقاحت غربی‌های مدعیان حقوق‌بشر است. درحالی که براساس آمار سازمان ملل، 90 درصد مردم سوریه زیر خط فقر هستند و نیاز جدی به کمک‌های بشر دوستانه دارند، غرب و آمریکا مدعی حقوق بشر، مردم سوریه را از واردات غذا، سوخت و حتی کمک‌های بشردوستانه محروم می کنند!

3

ما به فرار اسرائیل از مشکلات داخلی با تشدید تنش علیه فلسطینی‌ها و جنگ افروزی عادت داریم، اما واضح است که معادله تثبیت شده توسط مقاومت فلسطین با حمایت محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی، این است که تشدید تنش ها را پاسخ داده و از تبدیل شدن صحنه فلسطین به محلی برای تسویه حساب‌های سیاسی اسرائیل جلوگیری کنند.

4

رژیم صهیونیستی شاهد بزرگ‌ترین شکاف در تاریخ خود بوده است و تظاهرات‌های مکرر هر شنبه در این رژیم برای سرنگونی دولت نتانیاهو، بزرگ‌ترین دلیل این موضوع است.

ساکنان سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات‌های مکرر خود شعارهایی علیه نتانیاهو سر می دهند و کابینه‌اش را فاسد و جنایتکار معرفی می‌کنند و خواستار محاکمه آنها هستند با وجود حمایت قاطع غرب از رژیم صهیونیستی و تلاش آنها برای روتوش چهره این جنایتکاران، برای همه مشخص است که سرکردگان رژیم صهیونیستی گروهی جنایتکار و قاتل هستند.

5

عملیات‌های شهادت طلبانه در داخل رژیم صهیونیستی افزایش یافته و نتیجه اش نیز وحشت و ترس درمیان صهیونیست‌هاست که خودشان پیش بینی کرده اند که این رژیم باقی نخواهد ماند و سرنگونی آن آغاز شده است و عملیات حملات صهیونیست‌ها در سوریه چیزی جز تلاش رهبران برای کسب امتیاز و تبلیغات سیاسی برای آنها نیست.

پس بگذار غرب مدعی حقوق بشر، از تصاویر آتش زدن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در منطقه البوکمال و کشتار آهسته مردم سوریه از فقر و سرما افتخار کند، کشتار مردم کشورهای جهان، از افغانستان و عراق، تا جنگ نیابتی اوکراین نشان می دهد آنچه غرب به عنون دموکراسی از آن نام می برد دروغی بزرگ است.

پربیننده ترین خبرها