برای شلیک به فلسطینیان؛

بن گویر صدور مجوز حمل سلاح را پنج برابر کرد 

بن گویر صدور مجوز حمل سلاح را پنج برابر کرد 
چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 15:05

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی با هدف حمله به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس به بهانه تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست دستور داد تا مجوز حمل سلاح برای این شهرک نشینان هر ماه به پنج برابر افزایش یابد. 

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی دستور داد تا مجوز حمل سلاح شخصی شهرک نشینان از حدود ۲ هزار به ۱۰ هزار در ماه به ویژه برای شهرک نشینان در کرانه باختری افزایش یابد.

پیش از این ماهانه ۲۰۰۰ مجوز حمل سلاح در سرزمین های اشغالی صادر می شد که اکنون بن گویر آن را به ماهانه ۱۰ هزار مجوز افزایش داده است.

بن گویر به بخش صدور مجوز سلاح گرم نیز دستور داده تا دستگاه امنیت داخلی این رژیم مجموعه‌ای از اقدامات را در این زمینه انجام دهد.

بر اساس این گزارش، قانون انجام مصاحبه برای دریافت مجوز حمل سلاح برداشته شده است و افسران ذخیره ارتش صهیونیستی و ماموران زندان ها مجوز حمل سلاح شخصی دریافت خواهند کرد.

پیشتر به دنبال تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و افزایش عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها در دفاع از خود در برابر جنایات روزانه نظامیان صهیونیست، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس از تسریع روند صدور مجوز حمل سلاح توسط صهیونیست‌ها خبر داده بود.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در سخنانی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با چشم پوشی از اقدامات جنایتکارانه روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین گفت: آماده مقابله با هر احتمالی هستیم و مجوز حمل سلاح برای هزاران "اسرائیلی" را گسترش و تسریع می‌کنیم

رسانه‌های صهیونیست پیشتر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو پیشنهاد تسریع در اعطای مجوز حمل سلاح به شهرک‌نشینان صهیونیست را به کنست (پارلمان) خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها