گزارش العالم از عملیات امداد رسانی به زلزله زدگان حلب

پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 - 20:37

خبرنگار العالم در سوریه از ادامه عملیات امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران برای آسیب دیدگان زلزله در شهر حلب که در ساعات گذشته شاهد افزایش تعداد قربانیان بود، خبر داد.

العالم - سوریه

حسام زیدان گفت: تیم های امداد و نجات ایران که شب گذشته به فرودگاه حلب رسیده بود، بلافاصله از فرودگاه به محله های زلزله زده رفت تا تلاشهای خود را آغاز کند.

خبرنگار العالم افزود: تلاش تیم های امداد و نجات ایرانی در محله «الشعار» در حلب از بامداد امروز برای بیرون کشیدن اجساد قربانیان و جست و جوی بازماندگان، علی رغم مشکل ترک خوردگی زمین، همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: روز گذشته در منطقه المشارقه در حلب بودیم و امروز عملیات جستجوی نجات یافتگان و اخراج اجساد قربانیان در آنجا به پایان رسید. در این منطقه 7 نفر نجات یافتند. تیم امداد ایران در نجات جان این افراد نقش بزرگی ایفا کرد.

چهارمین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای آسیب دیدگان زلزله سوریه عصر دیروز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی حلب (شمال غرب سوریه) به زمین نشست.

«سلمان نواب نوری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در خصوص محموله این هواپیما گفت: این هواپیما که در حلب فرود آمده است، چهارمین محموله کمک جمهوری اسلامی ایران به مردم سوریه و شامل چادر و مواد غذایی مانند خرما، برنج، ماهی تن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

پربیننده ترین خبرها