حزب‌الله: در مقابله فاجعه زلزله سوریه، همه امکانات خود در اختیار این کشور قرار می‌دهیم

حزب‌الله: در مقابله فاجعه زلزله سوریه، همه امکانات خود در اختیار این کشور قرار می‌دهیم
جمعه 21 بهمن 1401 - 01:50

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای بر حمایت همه جانبه مقاومت لبنان از زلزله‌زدگان تأکید و اعلام کرد که از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت به دولت و ملت سوریه در شرایط فاجعه زلزله استفاده خواهد کرد.

العالم-لبنان

حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مقابل این فاجعه بزرگ (زلزله سوریه)، همه امکانات و ظرفیت‌های خود را در خدمت دولت و ملت سوریه که هرگز در حمایت از مردم لبنان دریغ نکرده‌اند، قرار می‌دهیم.

حزب الله افزود: ما خواهان مشارکت گسترده در کمپین بشردوستانه هستیم و از کسانی که مایل به ارائه کمک هستند، می خواهیم به مراکز امداد و خدمات شهری سازمان بهداشت لبنان مراجعه کنند.

در این بیانیه آمده است: کمک‌کنندگان کمک های مالی خود به شعب قرض الحسنه واریز کنند تا بعداً در خدمت دولت سوریه و سازمان‌های دولتی آن قرار بگیرد.

حزب‌الله لبنان سه شنبه گذشته هم با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با ملت‌های زلزله‌زده ترکیه و سوریه از همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا تمامی امکانات موجود را برای کمک به این دو کشور به کار بگیرند.

این جنبش از همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه خواست تا فورا برای نجات افراد محبوس در زیر آوار، کمک به مجروحان و پناه دادن به افرادی که بی‌خانمان شده‌اند، ابتکار عمل را به دست بگیرند و به ملت‌های ترکیه و سوریه در همه زمینه‌ها کمک کنند.

در نتیجه زمین‌لرزه روز دوشنبه سوریه، تعداد کشته‌ها در این کشور به حدود 4000 نفر رسیده است.

تسنیم

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها