اسلامی: فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی نقش شتاب‌دهنده دارد

اسلامی: فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی نقش شتاب‌دهنده دارد
شنبه 22 بهمن 1401 - 14:25

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: به شما اطمینان می‌دهم که فرزندان این مرز و بوم و همه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران با تمام قدرت و قوت در جهت پیشبرد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کوشا هستند و فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی و نیز سایر فناوری‌ها نقش شتاب‌دهنده دارد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خوشا به شرف، غیرت و همت والایی که شما مردم ایران دارید و یک‌بار دیگر قاطعانه دشمنان را مأیوس کردید.

وی ادامه داد: به شما اطمینان می‌دهم که فرزندان این مرز و بوم و همه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران با تمام قدرت و قوت در جهت پیشبرد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کوشا هستند.

اسلامی تاکید کرد: دشمن با دادن آدرس غلط، با بهانه‌گیری و اتهام‌زنی به دنبال این است که مسیر پیشرفت را ببندد و مختل کند.

وی افزود: آنها اتهاماتی نظیر ساخت بمب اتم، اهداف پنهان، سایت‌های اعلام نشده و... را مطرح می‌کنند؛ در حالی‌که تمام این موارد دروغ است. اصل موضوع قدرتی است که در سایه فناوری‌های نوظهور پدید می‌آید و کشورها را از سلطه خارج می‌کند.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی و نیز سایر فناوری‌ها نقش شتاب‌دهنده دارد. آنها درصدند جمهوری اسلامی را از این ثروت بزرگ و خدادادی؛ محروم کنند.

پربیننده ترین خبرها