تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای قانون حجاب به عنوان اصل مورد تفاهم اجتماعی

تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای قانون حجاب به عنوان اصل مورد تفاهم اجتماعی
يکشنبه 23 بهمن 1401 - 20:49

رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.

العالم - ایران / سیاسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

رئیس جمهور افزود: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و یکبار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر به ویژه مسئولان وزارت ارشاد، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت بلند، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.

«کنترل بازار و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه حمل و نقل ریلی» و «مقابله با قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان‌یافته و همچنین مقابله با سوداگران و عددسازان بازار ارز» از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که وزارتخانه‌های مرتبط مکلف به پیگیری آنها شدند.

رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

آیت‌الله رئیسی بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی در ایام دهه فجر، ضرورت توجه به اقتصاد صنایع دستی را مورد تاکید قرار داد و استانداران و فرمانداران را مکلف کرد که اماکن مناسبی برای ایجاد بازارهای پایدار به منظور عرضه صنایع دستی ایرانی در شهرستان‌ها ایجاد کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها