شهادت دو فلسطینی در کرانه باختری

شهادت دو فلسطینی در کرانه باختری
سه شنبه 25 بهمن 1401 - 14:14

دو جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات ناشی از اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در طوباس و الخلیل در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد محمود ماجد محمد العابدی ، جوان 17 ساله فلسطینی از اهالی اردوگاه الفارعه در طوباس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم ، به نقل از وزارت بهداشت فلسطین، جوان فلسطینی به نام محمود ماجد محمد العايدي بر اثر جراحات شدید در ناحیه سر بر اثر اصابت گلوله نظامیان اشغالگر ، سحرگاه امروز سه شنبه در اردوگاه آوارگان الفارعه به شهادت رسید.

العایدی که با گلوله های جنگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، با جراحات شدید و حال وخیم به بیمارستان دولتی طوباس منتقل شد و در آنجا به شهادت رسید.

یک جوان فلسطینی دیگر به نام "هارون أبو عرام " نیز که یک سال پیش در "مسافريطا" در الخلیل با اصابت گلوله نظامیان اشغالگر مجروح شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات شهید شد.

همچنین منابع محلی اعلام کردند که نیروی ویژه ارتش اشغالگر به خانه سمیر الخطیب در اردوگاه آوارگان الفارعه یورش بردند و یک جوان فلسطینی را به شدت مجروح کردند.

گفتنی است در پی یورش نیروهای ارتش اشغالگر به اردوگاه الفارعه ، درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد کهرزمندگان مقاومت با گلوله های سنگین با صهیونیست ها مقابله کردند. این امر منجر به عقب نشینی نیروهای اشغالگر از اردوگاه پس از حملات مبارزان منجر شد.

پربیننده ترین خبرها