دمشق: جولان اشغالی عربی و سوری بوده و خواهد ماند

دمشق: جولان اشغالی عربی و سوری بوده و خواهد ماند
سه شنبه 25 بهمن 1401 - 22:19

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که منطقه جولان سوری و عربی بوده و خواهد ماند و دیر یا زود، اشغالگری جولان توسط رژیم صهیونیستی، پایان خواهد یافت.

العالم - سوریه

وزارت امور خارجه سوریه امروز سه‌شنبه در صفحه توئیتر خود در واکنش به بیانیه اهالی جولان اشغالی در سالگرد اعتصاب سراسری علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کرد که اکنون ۴۱ سال از تصمیم شوم در ۱۴ فوریه ۱۹۸۲ می‌گذرد، اما ساکنان جولان اشغالی همواره استوار در برابر اشغالگران ایستاده‌اند.

وزارت خارجه سوریه افزود: ۴۱ سال از اعتصاب عمومی مردم ما در جولان اشغالی علیه تصمیم دروغین الحاق جولان به فلسطین اشغالی می‌گذرد و با وجود همه مشکلات و شرایط دشوار، وابستگی آنها به میهن خود سوریه، پایبندی به هویتشان و نپذیرفتن اشغالگری اسرائیل، تزلزل ناپذیر است.

امروز سه شنبه مردم سوریه در جولان اشغالی چهل و یکمین سالگرد اعتصاب سراسری علیه تصمیم باطل الحاق جولان به اراضی اشغالی را با اعلام اعتصاب و عزای عمومی بخاطر جان باختگان زلزله سوریه گرامی داشتند، اما تمام برنامه‌ها و جشنواره‌هایی که در این روز برگزار می‌شد، به دلیل فاجعه زلزله ویرانگر سوریه لغو شده است.

بدین مناسبت، ساکنان جولان اشغالی سوریه در بیانیه‌ای بر ادامه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگری تا آزادی جولان و بازگشت آن به آغوش سوریه تأکید کردند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها