صهیونیست ها رفتارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان را تشدید کرده اند

پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 - 22:23

نیروهای رژیم اشغالگر منزل مسکونی خانواده شهید محمد الجباری مجری عملیات مقاومت را در الخلیل تخریب کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی پیوسته تنش در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین را به اشکال مختلف افزایش می دهند.

نیروهای اشغالگر در کرانه باختری، صبح پنجشنبه، موج دستگیری و یورش را در چندین منطقه از جمله رام الله، البیره، بیت لحم و غیره به راه انداختند و حدود بیست فلسطینی را هدف قرار دادند.

در الخلیل، نظامیان اشغالگر پس از هجوم به منطقه و محاصره منازل مجاور خانه خانواده شهید محمد کامل الجعبری در منطقه قیزون، ده‌ها خانواده را مجبور به تخلیه خانه هایشان به مدت چند ساعت کردند ، و تا آخرین لحظات اجرای عملیات آنان را در هوای سرد نگاه داشتند. اشغالگران خانه پدر و مادر این شهید را در الخلیل تخریب کردند.

شهید الجعبری مجری عملیات تیراندازی در ورودی شهرک کریات اربع بود که به هلاکت یک صهیونیست به نام رونین حنانیا و مجروح شدن 5 نفر دیگر منجر شد.

خانواده الجعبری تاکید کردند دادگاه رژیم صهیونیستی چند روز قبل حکم تخریب منزل آنان را صادر کرده اما تنها چند ساعت پیش از حمله نیروهای نظامی حکم صادر شده به اطلاع این خانواده رسیده است.

اشغالگران صهیونیست تمام راه‌های منتهی به منزل این شهید فلسطینی را مسدود کرده و هنگام اجرای عملیات تخریب، منطقه را محاصره کردند.

اشغالگران همچنین در زمان اجرای این عملیات یک پست ایست و بازرسی در چهارراه الصاحب در این شهر دایر کرده و نسبت به بازرسی خودروی شهروندان و عابران این منطقه اقدام کردند.

وی پدر 3 فرزند بود و در دانشگاه الخلیل تحصیل کرده و در مدرسه ابتدایی در الخلیل به عنوان معلم مشغول خدمت بود.

در چارچوب تشدید رفتارهای نژادپرستانه علیه فلسطینی ها توسط کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با اکثریت آرا قانون سلب تابعیت یا اقامت فلسطینیان را به خاطر آنچه که فعالیت های تروریستی قلمداد کردند، تصویب کرد.

پربیننده ترین خبرها