واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

واکنش حماس و جهاد اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق
يکشنبه 30 بهمن 1401 - 13:02

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را به شدت محکوم کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق را به شدت محکوم کردند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، در بیانیه حماس آمده است: «باید با اتحاد و یکپارچگی و تلاش همه‌جانبه کشورهای عربی و اسلامی جلوی این اشغالگر فاشیسم گرفته شود. اشغالگر صهیونیست همچنان با حضورش در خاک فلسطین خطر بزرگی برای امت اسلامی و صلح و امنیت کل منطقه است».

حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی «شر مطلق» است، تأکید کرد که جز توان نظامی و مقاومت چیز دیگری نمی‌تواند پاسخ صهیونیست‌ها را بدهد و آن را تا مرز نابودی بکشاند.

حماس در ادامه با تسلیت به خانواده شهدای این حمله، برای زخمی شدگان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای به شدت حمله بامداد امروز را محکوم کرد و گفت که این حمله به روشنی حجم پلیدی و فاشیست بودن صهیونیست‌ها را نشان داد.

جهاد اسلامی با اشاره به خسارات زلزله ویران‌گر، این حمله را در راستای تشدید درد و رنج‌های مردم سوریه دانست و افزود: «ما در این توطئه‌هایی که رژیم صهیونیستی دست به آن می‌زند در کنار کشور برادر سوریه هستیم».

در پی حمله بامداد امروز (یکشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک سایت راداری در شمال استان السویداء، یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق نیز هدف قرار گرفت که در پی آن چند نفر شهید و مجروح شدند. براساس اعلام خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه، در پی این حملات ۵ نفر شهید و ۱۵ تن دیگر مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها