آماده باش نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

آماده باش نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ
يکشنبه 30 بهمن 1401 - 23:21

منابع خبری رژیم صهیونیستی خبر دادند که نیروی دریایی این رژیم از ترس حملات احتمالی ایران به کشتی‌های اسرائیلی، حالت آماده باش در دریای سرخ را افزایش داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که نیروی دریایی این رژیم از ترس حملات احتمالی ایران به کشتی‌های اسرائیلی، حالت آماده باش در دریای سرخ را افزایش داده است.

دو روز پیش، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نظامی منطقه‌ای مدعی شد که دست کم یک کشتی نفتی که تحت مالکیت رژیم صهیونیستی قرار داشت، در روز ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در دریای عرب مورد حمله قرار گرفته است.

شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است نیز مدعی شد که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در ابتدای نشست کابینه خود، جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمله هفته گذشته به یک نفتکش این رژیم در خلیج فارس کرد.

نتانیاهو با تکرار سخنان همیشگی خود، مدعی شد: «هرگز اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تثبیت موقعیت خود در مرزهای شمالی‌ خود را نمی‌دهیم و به فعالیت‌های خود در این راستا ادامه خواهیم داد».

پربیننده ترین خبرها