واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت 11 فلسطینی‌ در نابلس

واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت 11 فلسطینی‌ در نابلس
پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 18:57

بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر نابلس 11 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 100 تن دیگر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

حمله های رژیم صهیونیستی به شهادت 11 شهروند فلسطینی منجر شد، هلال احمر فلسطین گزارش داد که گروهی از مجروحان بر اثر اصابت گلوله های جنگی به بیمارستان ها منتقل شدند و ده ها نفر دیگر نیز دچار احساس خفگی و نفس تنگی به علت استنشاق گازهای سمّی شدند.

کاربران فضای مجازی در واکنش گسترده به این حادثه، خشم شدید خود را از این جنایت ابراز داشتند و از جان باختن شهدای خود ابراز تاسف فراوان نمودند، در همین راستا هشتگ‌های «عرین الاسود» (بیشه شیران)، «فلسطین» و «نابلس» در چندین کشور ترند شد.

«احمد منصور» روزنامه نگار معتقد است که اگر حمایت دولت های عربی از رژیم صهیونیستی، حفاظت از مرزها و امنیت این رژیم و سکوت سایر کشورها نبود، این رژیم جرات کشتار روزانه در فلسطین اشغالی را نداشت.

کاربری به نام «ابوناصر الفیاضی» با اشاره به رسم روزگار و جنگ همیشگی میان حق و باطل گفت که اهل باطل همواره به کارهای باطل خود ادامه می دهند و یاران خود را دارند و اهل حق به دفاع از خود ادامه می دهند و حامیان خود را دارند؛ هر روز گمراهی بیشتر آشکار می شود تا اینکه به اذن خداوند نصرت الهی فرا رسد.

«آیه حسونه» استاد دانشگاه، بخشی از آخرین پیام شهید «محمد جنیدی» را که دیروز به شهادت رسید را منتشر کرد که در آن آمده است: «خدا هر کسی را که ما را فروخت، هرگز نمی بخشد، خداوند مسئولی را که ما را آزار داد نمی بخشد، خدا جاسوس ها را نمی بخشد.»

«ریم عبید» تصویری از مراسم تشییع شهدای دیروز را منتشر کرد و نوشت: فریاد بزن! زیرا فریاد، پناهگاه رنج دیدگان پیش از انتقام گرفتن است.

وی افزود: «کسانی که در کاخ‌های مجلل زندگی می‌کنند، حتی اندکی از کاری که کرده‌اند شرم ندارند! هر اتفاقی برای مردم فلسطین بیفتد، تنها آنها مسئول هستند. هنگامی که به قرار داد صلح می بالند، به آنها بگویید که ساکت شوند! امروز صحبت از ریختن خون جوانان فلسطینی است.»

«احمد زکی» فعال مجازی معتقد است که رژیم صهیونیستی هرگز جرات ارتکاب چنین جنایات وحشتناکی را نداشت اگر مقامات در پیمان اسلو تا این اندازه به اشغالگران ضمانت نمی دادند، مسئولان همه ابزار فشار اعم از اهرم های فشار سیاسی و حقوقی را بر زمین گذاشتند، دشمن هم متقابلا وعده های توخالی را طبق معمول برای هزارمین بار زیر پا گذاشت.

تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز با انتشار تصاویری از شهدا گفتند: «فلسطین با 10 شهید خود در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی، وداع کرد.»

این ضرب المثل که «هر کس از مجازات در امان باشد، فاسق می شود»، در مورد رژیم اشغالگر صهیونیستی کاملا صدق می کند که مطمئن است از مجازات در امان می باشد، از این رو با خیال راحت به کشت و کشتار، جنایت، دزدی و قتل عام اقدام می کند، زیرا می داند کسی نیست که او را محکوم کند.

پربیننده ترین خبرها