معاون پارلمانی رئیس جمهور: نگرانی‌ها درباره درمان وزیر ورزش برطرف شده‌است

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نگرانی‌ها درباره درمان وزیر ورزش برطرف شده‌است
پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 22:28

حسینی که به نمایندگی از دولت برای بررسی وضعیت درمان وزیر ورزش و سایر مجروحان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، گفت: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و پزشکان می‌گویند که نگرانی رفع شده است.

العالم - ایران / سیاسی

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از هیئت دولت برای بررسی وضعیت درمانی وزیر ورزش و سایر همراهان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره وضعیت وزیر ورزش و سایر آسیب دیدگان گفت: آقای سجادی را از بافت به کرمان منتقل کردند و وی هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون پزشکان خوشبختانه می‌گویند که نگرانی رفع شده و نیاز به جراحی هم که قبلا مطرح بود، نیست.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و امیدواریم که هر چه زودتر بهبودی کامل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: مدیران کل و اکثر افرادی که در بالگرد حضور داشتند مجروح شدند و روند درمان آنها نیز در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: وزیر ورزش و همراهان وی برای حضور در نشست مدیران کل ورزش و جوانان عازم بافت شده بودند که متاسفانه این سانحه رخ داد.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون همه امکانات استان کرمان بسیج شده اند تا انشالله هر چه زودتر مجروحان و کسانی که در این حادثه آسیب دیدند بهبودی کامل را بیابند.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی در این سانحه تاکید کرد: متاسفانه در همان لحظات ابتدایی آقای اسماعیل احمدی که از نیروهای جهادی و همچنین مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش بود جان خود را از دست داد که به خانواده وی تسلیت می گوییم.

حسینی در رابطه با احتمال انتقال وزیر ورزش به تهران گفت: هم اکنون وزیر ورزش باید تحت مراقبت باشد و در کرمان امکانات بسیار خوبی وجود دارد. البته نتیجه سی تی اسکن و آزمایش ها برای تهران هم ارسال شده است.

حسینی ادامه داد: آقای رئیس جمهور از لحظات اول پیگیر بودند و مسئولان استانی نیز در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر مجروحان سانحه بهبودی کامل را پیدا کنند.

پربیننده ترین خبرها