«اسرائیل هیوم»: آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ مقاومت به جنایت نابلس

«اسرائیل هیوم»: آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ مقاومت به جنایت نابلس
جمعه 5 اسفند 1401 - 18:29

روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داد که نیروهای ارتش اشغالگر و کل سیستم امنیتی اسرائیل در قدس اشغالی و بقیه کرانه باختری اشغالی پس از کشتار روز چهارشنبه نابلس که در آن 11 فلسطینی به شهادت رسیدند، در آماده باش کامل هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داد که اشغالگران عمدتاً از واکنش جنبش "جهاد اسلامی" و گروه "عرین الاسود (بیشه شیران)" و احتمال انتقام نیروهای مقاومت در پاسخ به جنایت نابلس واهمه دارند و پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

این روزنامه خاطرنشان کرد: حالت آماده باش امروز جمعه به این خاطر است که پاسخ مقاومت به کشتار اخیر جنین یعنی عملیات شهید خیر علقم در شهرک «نبی یعقوب»، در روز جمعه صورت گرفت. این روزنامه مدعی شد عملیات های مقاومت در روزهای جمعه درپی برگزاری خطبه های نماز جمعه بیشتر می شود.

«اسرائیل هیوم» تاکید کرد که نظامیان مستقر در مکان‌های مختلف در کرانه باختری و بیت‌المقدس اشغالی دستور دریافت کرده‌اند تا کاملا هوشیار باشند و به هر عملیاتی از سوی نیروهای مقاومت، پاسخ سریع بدهند.

تعداد زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی قبل از برگزاری نماز جمعه در ایست های بازرسی نظامی در سراسر کرانه باختری اشغالی مستقر شدند.

پربیننده ترین خبرها