تجمع مردم اردن مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان+ فیلم

تجمع مردم اردن مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان+ فیلم
جمعه 5 اسفند 1401 - 18:06

ده‌ها نفر از مردم اردن در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در شهر نابلس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان تجمع کردند و شعارهای ضدصهیونیستی سر دادند.

العالم - اردن

ده‌ها نفر از مردم اردن، امروز (جمعه)، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان -پایتخت اردن- تجمع کردند.

رسانه‌های اردنی خبر دادند که ده‌هان نفر از مردم این کشور در محکومیت جنایت روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت یازده فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت اردن تجمع کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه، به محله قدیمی شهر نابلس یورش بردند. به دنبال این اقدام، ۱۱ فلسطینی شهید و ۱۰۲ تن دیگر مجروح شدند که حال پنج تن از آن‌ها وخیم گزارش شد.

این جنایت از آن‌جا آغاز شد که نظامیان یگان «یمام» -یکی از چهار یگان ویژه پلیس رژیم صهیونیستی- یک جوان فلسطینی را در محله «القصبه» تحت تعقیب قرار دادند. نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان این اقدام یک منزل مسکونی را به محاصره خود درآوردند و ضمن درگیری با مردم محلی به این خانه دو موشک شلیک کردند.

در پی این جنایت، «سرایاقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمد ابوبکر جنیدی» فرمانده این گردان در شهر نابلس طی درگیری‌ با نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسیده است.

اردن

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها