حماس: «مقاومت» در غزه آماده پاسخگویی به حمله تجاوزکارانه اشغالگران است

حماس: «مقاومت» در غزه آماده پاسخگویی به حمله تجاوزکارانه اشغالگران است
جمعه 5 اسفند 1401 - 20:43

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز جمعه یک تجمّع حمایتی از اسرای زندان های رژیم صهیونیستی و مقاومت در کرانه باختری اشغالی برگزار کرده است

العالم - فلسطین اشغالی

محمد ابوعسکر یکی از رهبران حماس در تحصّن در شمال نوار غزه برای حمایت از اسرای زندان های رژیم صهیونیستی گفت: «مقاومت فلسطین در غزه آماده پاسخگویی به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است و مقاومت با همه امکانات و توان خود کاملا آماده است.»

وی افزود: ما اسیران قهرمان خود را در زندان های رژیم اشغالگر و مردم خود را در کرانه باختری اشغالی تنها نخواهیم گذاشت و به شهرک نشینان اعلام می کنیم که از این پس پناهگاه هایتان از شما محافظت نخواهد کرد.

ابوعسکر از فرزندان نیروهای امنیتی در کرانه باختری خواست تا به کار مقاومتی بپردازند و خطاب به آنها گفت:« ای برادران ارجمندمان! فرزندان دستگاه های امنیتی! آیا وقت آن نرسیده که در میدان و جبهه، در مقابل اشغالگران قیام نمایید و مبارزان مقاومت مانند مصعب اشتیه را آزاد کنید؟»

وی همچنین به گروه های مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیرها) پیام داد که هیچ امنیتی برای افراد هماهنگ کننده فعالیت‌های دولتی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی یا مقامات تشکیلات خودگردان وجود ندارد؛ آنها فقط می خواهند که شما همراهشان زیر گام های اشغالگران صهیونیست زندگی کنید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها