راهپیمایی زنان در شهر ذمار یمن در یادبود شهید صالح الصماد

راهپیمایی زنان در شهر ذمار یمن در یادبود شهید صالح الصماد
شنبه 6 اسفند 1401 - 11:18

کمیته زنان یمن در شهر ذمار در پاسخ به فرخوان عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن، راهپیمایی تحت عنوان "وفاداری به شهید الصماد و همبستگی با فلسطین و هشدار به ائتلاف متجاوز" برگزار کردند.

العالم _ یمن

سخنرانان در این راهپیمایی درباره ویژگی های رهبری، خلوص و صداقت شهید صالح الصماد و تلاش وی برای وحدت نیروهای داخلی، مقابله با تجاوز و ایجاد نهادهای دولتی سخن گفتند و خواستار ادامه طرح او موسوم به "دستی که حمایت می کند و دستی که می سازد" شدند.

زنان شرکت کننده در این راهپیمایی همچنین جنایات کشورهای متجاوز علیه سرزمین و مردم یمن و نیز جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.

راهپیمایی یمنزنان یمنی اقدام برخی رژیم های عربی را در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی محکوم و بر مواضع ثابت و اصولی یمن در قبال موضوع فلسطین و همبستگی با ملت فلسطین تا احقاق حقوق و باز پس گیری سرزمین‌ خود و ایجاد کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید کردند.

شرکت کنندگان در پایان در بیانیه ای، کشورهای ائتلاف متجاوز را مسئول تمامی جنایات در یمن دانستند و بر پایبندی مردم یمن تا رسیدن به تمامی حقوق خود و رد هرگونه حضور نیروی خارجی در سرزمین یمن تاکید کردند. در این بیانیه بر تحکیم وحدت نیروهای یمنی، تداوم پایداری و گام برداشتن در راه شهدا تا رسیدن به پیروزی تاکید شده است.

آنان در بیانیه خود همچنین از ملت های عرب و مسلمان خواستند تا از مردم فلسطین در برابر صهیونیست ها حمایت کنند.

پربیننده ترین خبرها