پنهان شدن تروریست‌های «ایران اینترنشنال» در لندن تحت عنوان «دورکاری»

پنهان شدن تروریست‌های «ایران اینترنشنال» در لندن تحت عنوان «دورکاری»
شنبه 6 اسفند 1401 - 12:47

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتقال فعالیت‌های شبکه تروریستی موسوم به «ایران اینترنشنال» که عربستان سعودی آن را تأمین مالی می‌کند، سخنگوی این شبکه تروریستی از پنهان شدن کارکنان این شبکه تروریستی تحت عنوان «دورکاری» خبر داد.

العالم ـ اروپا

«طارق احمد» وزیر مشاور دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در گفت‌و‌گو با روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» چاپ لندن، از تحرکات کشورش برای تأمین امنیت شبکه تلویزیونی تروریستی موسوم به «ایران اینترنشنال» خبر داد.

بر اساس این مصاحبه که الشرق الاوسط، امروز (شنبه)، آن را منتشر کرده، این مقام انگلیسی در واکنش به اخبار منتشرشده درباره انتقال فعالیت‌های این شبکه تلویزیونی تروریستی به آمریکا -که عربستان سعودی آن را تأمین مالی می‌کند- گفت، برخی فعالیت‌های این شبکه در لندن ادامه دارد و برخی دیگر از فعالیت‌های آن به آمریکا منتقل شده است.

این وزیر انگلیسی در ادامه گفت: «ما با همکاری پلیس در تلاش برای تضمین امنیت کارکنان ایران اینترنشنال و امنیت این شبکه هستیم».

از سوی دیگر، «آدام بیلی» سخنگوی شبکه تروریستی ایران اینترنشنال به الشرق الاوسط خبر پنهان شدن کارمندان این شبکه تروریستی را تأیید کرد و گفت، در حال حاضر کارکنان اتاق خبر این شبکه تروریستی «همانند تعطیلی‌های دوره کرونا» از خانه در حال کار کردن هستند.

به گزارش فارس، سخنگوی این شبکه که در ایام اغتشاشات خیابانی در ایران، برخی آموزش‌های خرابکاری و تروریستی را به بینندگانش می‌داد و ایران آن را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده، اضافه کرده تمام فعالیت‌های پخش این شبکه به واشنگتن منتقل شده و تنها فرایند جمع‌آوری اخبار در لندن به طور معمول در استودیوها ادامه داد.

پربیننده ترین خبرها