راهپیمایی و فراخوان تشدید مقاومت در غزه در پاسخ به ندای فلسطینیان نابلس

راهپیمایی و فراخوان تشدید مقاومت در غزه در پاسخ به ندای فلسطینیان نابلس
دوشنبه 8 اسفند 1401 - 09:42

نوار غزه به ندای مظلومیت شهرک «حواره» در جنوب نابلس پاسخ داد و توده‌های فلسطینی در سراسر این منطقه راهپیمایی کردند. تظاهرات کنندگان با حرکت به سمت نقاط تماس در شرق نوار غزه فعالیت‌های اعتراضی را آغاز کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که ده ها جوان فلسطینی پس از ساعت ده شب به سمت اردوگاه های «العوده» در شرق نوار غزه حرکت کرده و با برپایی تظاهرات و آتش زدن لاستیک و سردادن شعارهایی علیه متجاوزان صهیونیست، حمایت خود را از فلسطینیان شهرک «حواره» در جنوب نابلس اعلام کردند.

نظامیان اشغالگر ضمن تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان، گاز اشک آور شلیک کردند اما جوانان فلسطینی همچنان به فعالیت خود ادامه دادند.

سایر شهرهای نوار غزه نیز شاهد تظاهرات شبانه و تجمع جوانان بود که در آن با برافراشتن پرچم فلسطین، در محکومیت جنایات شهرک نشینان صهیونیست شعار دادند و خواستار تشدید مقاومت شدند.

این تحولات پس از آن رخ داد که صدها شهرک نشین تندرو شب هنگام به شهر حواره و چندین روستا در نابلس حمله کردند و ده ها خانه و خودرو را آتش زدند.

این جنایت شهرک نشینان صهیونیست با حمایت و مشارکت نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست صورت گرفت که تحت حفاظت نظامیان، حملات گسترده ای را انجام دادند که به شهادت یک شهروند فلسطینی و مجروح شدن بیش از 100 نفر دیگر منجر شد.

بنابر این گزارش روز گذشته طی یک عملیات مقاومتی علیه شهرک نشینان صهیونیست در مرکز شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس دو صهیونیست کشته شدند. این عملیات در واکنش به تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس که به شهادت ۱۱ فلسطینی شهید و زخمی شدن بیش از ۱۰۲ تن دیگر منجر شد، صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها