گزارش العالم از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک "حواره" در نابلس

دوشنبه 8 اسفند 1401 - 21:36

شهرک "بیتا" در نابلس شب پرآشوبی سپری کرده است؛ شهرک‌نشینان صهیونیست، تحت تدابیر امنیتی به این منطقه یورش برده و اقدام به تیراندازی و آتش زدن اموال فلسطینیان کردند و صحنه‌ای را خلق کردند که بر تروریسم بودن آنها و دستور گرفتن‌شان از دولت تندروی بنیامین نتانیاهو صحه می‌گذارد.

العالم- فلسطین

دامنه جنایات باندهای تروریستی شهرک‌نشینان از شهرک "حواره" در جنوب نابلس به شهرک‌های مجاور مانند بیتا، بورین و عصیره القبلیه کشیده شده است و طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۰۰ زخمی میان فلسطینیان ساکن بر جای گذاشته است.

در جریان یورش شهرک‌نشینان، ۳۰ خانه مسکونی و ده‌ها خودروی فلسطینیان در آتش سوخته منهدم شدند. آنها بعد از این جنایات، روی آوارها رقصیده و دست به اقدامات تحریک‌آمیز زدند.

کارشناسان بر این باوردند که رژیم اشغالگر درصدد تقویت شهرک‌ها و شهرک‌نشینان در کرانه باختری است تا از این طریق، دولت شهرک‌نشینان را ایجاد کند قرار است شامل یک میلیون شهرک‌نشین باشد که به راهزن تبدیل شده و زندگی فلسطینیان را مختل می‌کنند.

فراتر از این هدف، رژیم صهیونیستی قصد دارد کرانه باختری را به دو قسمت اسرائیلی و فلسطینی تقسیم کند همان‌طور که بیش از ۷۵ سال پیش، تقسیم فلسطین تاریخی به دو کشور عربی و یهودی تحمیل شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها