البخیتی: سازمان ملل مشروعیت خود را از دست داد

سه شنبه 9 اسفند 1401
16:12
البخیتی: سازمان ملل مشروعیت خود را از دست داد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت : سازمان ملل متحد با به رسمیت شناختن دولت دست نشانده بن سلمان (ولیعهد سعودی) در یمن مشروعیت خود را از دست داد.

العالم - یمن

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سازمان ملل متحد با به رسمیت شناختن دولت دست نشانده بن سلمان (ولیعهد سعودی) در یمن مشروعیت خود را از دست داد؛ دولتی که پایه و اساسی برای بقا ندارد و از عدن اخراج شد و اجازه داده نشد با ۵ خودروی زرهی برگردد.



سکوت کارمندان سازمان ملل در برابر وابستگی این سازمان به آمریکا، آن هم به این شکل آشکار، تاکید می‌کند آن‌ها به گروهی صرفا منفعت طلب و بی ارزش تبدیل شده اند.

0% ...

آخرین اخبار

بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت


یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان


گزارش العالم از مخالفت لبنانی ها با «توافق چارچوب» میان مقامات بیروت و تل‌آویو + فیلم