پوتین حوادث منطقه بریانسک را یک حمله تروریستی خواند

پوتین حوادث منطقه بریانسک را یک حمله تروریستی خواند
پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 - 17:23

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه حوادث امروز در استان بریانسک این کشور را تروریستی خواند و گفت: آنها (تروریستها) با دیدن اینکه کودکان در ماشین هستند، تیراندازی کردند.

العالم - اروپا

به نقل از اینترفکس، پوتین در مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس، آنچه را که در منطقه رخ داد «یک اقدام تروریستی دیگر، جنایت دیگر» توصیف کرد.

او گفت: «آنها وارد منطقه مرزی شدند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند. دیدند یک ماشین غیرنظامی است، دیدند غیرنظامیان و بچه ها آنجا نشسته اند.».

پوتین تاکید کرد: این افراد هستند که وظیفه دارند ما را از حافظه تاریخی محروم کنند، ما را از تاریخ خود محروم کنند، ما را از سنت ها و زبان ما محروم کنند.

پوتین تاکید کرد: اما دوباره تکرار می‌کنم: آنها موفق نخواهند شد، ما آنها را تحت فشار خواهیم داد.

امروز پنجشنبه، سازمان امنیت ملی روسیه گزارش داد که اقداماتی در منطقه مرزی منطقه بریانسک برای نابودی رادیکال های مسلح اوکراینی در حال انجام است.

سرویس امنیتی روسیه گفت: «در منطقه مرزی کلیموفسکی در منطقه بریانسک، نیروی های این سازمان و و نیروهای وابسته به وزارت دفاع فدراسیون روسیه در حال انجام اقداماتی برای نابودی ملی‌گرایان مسلح اوکراینی هستند که مرزهای دولتی را نقض کرده‌اند.»

الکساندر بوگوماز فرماندار منطقه بریانسک از گلوله باران یک خودرو توسط خرابکاران اوکراینی در منطقه کلیموفسکی خبر داد.

بر اساس این گزارش امروز از اوکراین یک گروه به منطقه کلیموفسکی در روستای لیوبچانه نفوذ کرد. خرابکاران به سمت یک خودروی در حال حرکت شلیک کردند. در نتیجه گلوله باران یک نفر از ساکنان کشته و یک کودک مجروح شد.

طبق اطلاعات اولیه، چندین نفر در فروشگاهی در روستای لیوبچان در استان بریانسک گروگان گرفته شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها