خطاب به 'بربوک': دستان آلمان به خون دختران ایران آلوده است

خطاب به 'بربوک': دستان آلمان به خون دختران ایران آلوده است
شنبه 13 اسفند 1401 - 17:45

العالم _ اروپا

خبر:

آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان در حساب رسمی خود در تویتر نوشت: "اطلاعات حاکی از مسمومیت دختران در ایران بسیار شوک آور است. دختران باید بدون ترس و هراس به مدرسه بروند، این حق آنان است".

تحلیل:

ـ ایران با موارد مسمومیت در برخی مدارس به عنوان بخشی از طرح تروریستی و جنایتکارانه برخورد می کند که تحت نظارت سازمان های اطلاعاتی غرب از جمله آلمان صورت می گیرد و هدف از آن ضربه زدن به امنیت و ثبات ایران از طریق مزدوران آنها مانند گروههای جدایی طلب و منافقان تروریست است. این طرح از زمان مرگ مهسا امینی شهروند ایرانی آغاز شده است.

ـ جنایت مسمومیت دانش آموزان دختر آخرین بخش از این طرح خصمانه است؛ پس از آنکه ملت ایران تمام موارد سابق را خنثی کردند. بویژه پس از آنکه با حضور میلیونی خود در خیابانها در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سیلی محکمی به ائتلاف غربی اسرائیلی و اعراب مرتجع وارد کردند.

ـ سازمان های امنیتی ایران خیلی سریع و قاطعانه طرفهای عامل مسمومیت دانش آموزان دختر را شناسایی خواهند کرد و به مزدوران بربوک و امثال او اجازه نخواهند داد که امنیت و ثبات ایران را هدف بگیرند. ایران همواره خاری در چشمان او و چشم سرکردگان صهیونیست او تا ابد باقی خواهد ماند.

ـ بسیار مضحک است که آلمان نگران دختران ایرانی و حق آنها در تحصیل و رفتن به مدرسه باشد حال آنکه این واقعیت مهم را نادیده می گیرد که ایران از حیث تحصیل دختران در دانشگاه ها و مدارس در رده های نخست در جهان قرار دارد. تعداد دانش آموزان و دانشجویان دختر در ایران بسیار بیشتر از دانش آموزان پسر است. زنان ایران در تمام عرصه ها در کشور ایفای نقش می کنند. بنابراین تلاشها برای نشان دادن ایران به عنوان کشوری که با تحصیل دختران مخالف است، قطعا ناکام خواهد ماند.

ـ همچنین بسیار مضحک است که آلمان برای مسمومیت دختران ایران اشک تمساح بریزد حال آنکه جهان به خوبی می داند که چه کسی در جنگ تحمیلی سلاح های شیمیایی در اختیار صدام قرار داد تا ملت ایران و شهرهای ایران بویژه مدارس دختران در استان کردستان را هدف بگیرد.

ـ سخن آخر آنکه از بربوک می خواهیم اگر ذره ای احساسات انساندوستانه دارد ـ همانگونه که ادعا می کند ـ نگران جنایت هولناک صهیونست ها علیه مردم شهرک حواره در فلسطین باشد که تحت حمایت ارتش رژیم صهیونستی شهرک حواره را به آتش می کشند و فلسطینیان را به قتل می رسانند. این جنایت چهره زشت و کریه غرب منافق و بویژه آلمان را برملا کرد. چرا آنگاه که اسموتریچ وزیر تروریست و نژادپرست رژیم صهیونیستی علنا خواهان قتل و سوزاندن حواره می شود، بربوک سکوت می کند؟؟ اسموتریچ اینک برای سفر به آمریکا به منظور درخواست مبالغ هنگفت برای ادامه دادن به جنایتهایش که مورد تایید غرب و در راس آنها آلمان است، آماده می شود.

پربیننده ترین خبرها