خشم فعالان شبکه‌های اجتماعی از پروژه رژیم صهیونیستی برای اعدام اسرای فلسطینی

يکشنبه 14 اسفند 1401 - 13:03

تصویب لایحه اعدام مجریان عملیات‌های ضد صهیونیستی در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خشم فعالان عرب در شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

العالم فلسطین

55 نماینده کنست به این لایحه رای مثبت و 9 نماینده مخالف این طرح بودند. گفتنی است «ایتمار بن گویر» به اصطلاح وزیر امنیت ملی اشغالگران، که ارائه‌دهنده این لایحه بود.

کمیته کابینه اسرائیل در امور قانونگذاری، هفته گذشته، با وجود مخالفت سرویس های امنیتی اسرائیل و مشاور قضایی رژیم ، این پیش نویس قانون را تصویب کرد.

شبکه های اجتماعی شاهد خشم گسترده‌ای نسبت به این موضوع بودند.

«سالی» یکی از کاربران توییتر نوشت: «کنست اسرائیل به قانون اعدام اسرای فلسطینی رأی می‌دهد. هر انسان شریفی باید از این مردم مظلوم در برابر رژیم صهیونیستی غاصب حمایت کند."

«ابوسد الله الحشداوی» در توئیتر خود با محکوم کردن سکوت کشورهای سازشکار نوشت: «کنست رژیم صهیونیستی قانون اعدام اسرای فلسطینی که عملیات استشهادی علیه صهیونیست‌ها انجام می دهند، را تصویب کرد! چنین قوانینی ناقض تمام میثاق های بین المللی حقوقی زندانیان است. اما در میان اعراب عادی ساز چه کسی به آن اعتراض خواهد کرد؟!».

زهیر قاسم در واکنش به این موضوع در توییتی نوشت: «کاری که رژیم موقت غاصب با تصویب قانون اعدام اسرای فلسطینی در کنست اسرائیل انجام می‌دهد، جنایتی است که به پرونده این رژیم سرطانی در زیر پا گذاشتن همه میثاق های بین المللی افزوده می شود.»

پربیننده ترین خبرها