رئیس حزب شاس، مخالفان بی بی را تهدید کرد

رئیس حزب شاس، مخالفان بی بی را تهدید کرد
دوشنبه 15 اسفند 1401 - 02:14

«آریه درعی» رئیس حزب شاس و از متحدان کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو یکشنبه شب در واکنش به تظاهرات متوالی ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه کابینه دولت بی بی گفت: کسانی که برای تظاهرات به خیابان‌ها می آیند، به حساب نمی آیند.

العالم-فلسطین اشغالی

درعی در گفت وگو با شبکه "کان" رژیم صهیونیستی با حمله به ایهود باراک نخست وزیر پیشین این رژیم که از نظامیان خواسته بود که از دستورات مافوق خود پیروی نکنند، گفت که وی به همراه افراد دیگر سرخورده هستند، چرا که در انتخابات شکست خوردند.

وی که به علت پرونده فساد، انتصابش در کابینه نتانیاهو با رأی دادگاه رژیم صهیونیستی منتفی شد، افزود:این افراد به خوبی فهمیده‌اند که تنها می توانند از طریق هرج ومرج شدید، دولت راستگرای [کنونی اسرائیل] را سرنگون کنند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ۲۸ دی ماه اعلام کرد که تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به انتصاب آریه درعی رهبر حزب شاس به عنوان وزیر امور داخلی، غیرمعقول است و نتانیاهو باید او را در سمتی دیگر بگمارد.

رئیس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درعی به فساد و جرایم خطرناکی متهم است و انتخاب او بعنوان وزیر امری کاملا غیرمنطقی و نامعقول است.

اظهارات درعی برای بی اهمیت جلوه دادن تظاهرکنندگان در سرزمین‌های اشغالی درحالی مطرح می شود که براساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب بیش از ۴۰۰ هزار نفر در فلسطین اشغالی از جمله ۱۶۰ هزار نفر در تل آویو علیه نتانیاهو و کابینه وی تظاهرات کردند.

بر اساس گزارش‌ها، پلیس رژیم صهیونیستی برای پراکنده کردن تظاهرات کنندگان از نیروهای اسب سوار و همچنین ماشین‌های آب پاش استفاده کرد.

براساس این گزارش در جریان تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو شماری بازداشت شدند و معترضان نیز سعی داشتند موانع پلیس را کنار بزنند و تظاهرات خود را ادامه دهند.

ايرنا

پربیننده ترین خبرها