واکنش مقامات صهیونیستی به تهدیدات توخالی نتانیاهو علیه ایران

واکنش مقامات صهیونیستی به تهدیدات توخالی نتانیاهو علیه ایران
دوشنبه 15 اسفند 1401 - 21:43

جمهوری اسلامی به اعترافات لاپید و اولمرت یا دیگر ژنرال‌های ارتش اشغالگر درباره ناتوانی ارتش این رژیم برای حمله به ایران نیازی ندارد.

العالم- کشکول

“اگر نتانیاهو از دروغ گفتن درباره آمادگی حمله به ایران دست برندارد، من مجبور خواهم بود تمام شکاف‌ها و غفلت‌هایی را که او مسئول آن بود، توضیح دهم تا زمانی که او را جایگزین کنیم. “ این بخشی از اظهارات یائیر لاپید، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل است که طی آن، از تهدیدهای متوالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی مبنی بر حمله به ایران انتقاد کرده است.

لاپید این هشدار تهدیدآمیز را در واکنش به مصاحبه اخیر نتانیاهو با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی و گزارش ادعایی خبرگزاری بلومبرگ مبنی بر دستیابی ایران به سطح غنی‌سازی بالای اورانیوم مطرح کرد. نتانیاهو در این مصاحبه ادعا کرده است: آنچه که مردم نمی‌دانند این است که در چند هفته گذشته، هشت تا ۹ جلسه جداگانه داشته‌ام و می توانم به روشنی بگویم که ما آنچه ضروری و لازم باشد انجام خواهیم داد تا مانع از آن شویم که ایران بتواند به قدرتی دست یابد که از نابودی نجات یابد.

موضوع قابل توجه این است که این نخستین بار نیست که نخست‌وزیران اسبق اسرائیل اظهارات نتانیاهو درباره توان این رژیم برای حمله به ایران را تکذیب می‌کنند و از او می‌خواهند که به دروغ گفتن در این‌باره پایان دهند. همچنانکه ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق در واکنش به تهدیدهای نتانیاهو علیه ایران گفته است: من فکر می‌کنم توان جنگ فراگیر علیه برنامه هسته‌ای ایران را نداریم و نباید در تهدیدات اغراق کنیم. پرگویی ضعف را نشان می‌دهد و سکوت، قدرت را.

جمهوری اسلامی به اعترافات لاپید و اولمرت یا دیگر ژنرال‌های ارتش اشغالگر درباره ناتوانی ارتش این رژیم برای حمله به ایران نیازی ندارد. ایران بهتر از دیگران می‌داند که این جنایتکاران به ناتوانی خود اعتراف، و یکدیگر را افشا می‌کنند و مهم‌ترین دلایل افشاگری، قدرت بازدارندگی ایران و اراده استفاده از این قدرت در هر لحظه و بدون هیچ تردیدی قرار دارد که باعث می‌شود قوی‌ترین قدرت‌های جهان قبل از اینکه کوچکترین اشتباهی در برخورد با ایران داشته باشند هزار بار درباره آن فکر می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها