مواضع گروه های فلسطینی در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین

سه شنبه 16 اسفند 1401 - 22:35

فارس الصرفندی خبرنگار العالم از شهرک حواره گزارش داد که جنبش فلسطینی حماس معتقد است که اشغالگران اسرائیلی در حال بحرانی کردن منطقه هستند و این جنبش زمان زیادی در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد.

العالم _ فلسطین

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: یک پایگاه خبری اسرائیلی اعلام کرده است که جنبش حماس و مقاومت فلسطینی از طریق واسطه‌هایی هشدار داده اند که صبر مقاومت به پایان رسیده است و اگر اشغالگران اسرائیلی بر تجاوزات و جنایات خود در کرانه باختری پافشاری کنند، مقاومت برای عملیات نظامی یا جنگ در ماه مبارک رمضان آماده است.

خبرنگار ما افزود: جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد مقاومت فلسطینی قادر است اشغالگران را متحمل خسارت کند.

به دنبال یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین، درگیری های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونسیتی به وقوع پیوست که بر اثر آن تاکنون 6 فلسطینی شهید و شماری دیگر مجروح شدند.

منابع فلسطینی تاکید کردند که "عبدالفتاح حسین خروشه" اسیر آزاد شده که رژیم صهیونیستی او را به انجام عملیات حواره متهم می کند، در درگیری های امشب مبارزان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

حازم قاسم سخنگوی این جنبش تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری تا تحقق تمامی اهدافش از جمله آزادی و استقلال ادامه دارد.

قاسم عنوان کرد که اردوگاه جنین با رویارویی دائم با اشغالگران صهیونیست نبردی قهرمانانه و دلاورانه از خود به نمایش گذاشته است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درواکنش به یورش صهیونیست ها به اردوگاه جنین گفت : حوادث جنین یک جنایت صهیونستی جدید علیه مردم مقاوم اردوگاه جنین است.

طارق عز الدین افزود: به مبارزان گردان جنین و تمام مبارزان فلسطینی که با شجاعت تمام برای دفاع از جنین به مقابله با نظامیان اسرائیلی می پردازند، درود می فرستیم.

پربیننده ترین خبرها