صبح امروز صورت گرفت؛

موج دستگیری گسترده فلسطینیان کرانه باختری دریورش نظامیان صهیونیست

موج دستگیری گسترده فلسطینیان کرانه باختری دریورش نظامیان صهیونیست
دوشنبه 22 اسفند 1401 - 14:03

نظامیان اشغالگر صهیونیست از سحرگاه امروز (دوشنبه) عملیات یورش، تفتیش و دستگیری را در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی آغاز کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی چهار برادر به نام های محمد، براء، عبدالرحمن و مؤمن قرعاوی را از اردوگاه «نور شمس» در منطقه شرقی طولکرم دستگیر کردند. این چهار نفر فرزندان فتحی قرعاوی، معاون شورای قانونگذاری «حماس» هستند.

نیروهای اشغالگر عباس ظاهر صدوق (16 ساله) از اردوگاه «عایده» در شمال بیت لحم و اسیر تازه آزاد شده محمد محمود سکرانه (23 ساله) را از شهرک نهالین در غرب بیت لحم، پس از یورش به منازل بستگانشان و تفتیش آن، دستگیر کردند.

در نابلس، نظامیان اشغالگر با خودروهای زرهی به محله «المخفیه» یورش بردند و سعید الشریده، اسیر تازه آزاد شده را مجدداً دستگیر کردند.

در الخلیل، اشغالگران اسیر تازه آزاد شده به نام معین الزهور و چند شهروند فلسطینی دیگر به نام های محمد، اسید و عماد العصافره، احمد الحروب و موسی القواسمی را دستگیر کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی دو جوان به نام های عبدالمعطی الریماوی و نهاد حمدان اهل شهرک «بیت سیرها» در غرب رام الله و نیز پسر جوانی به نام محمد ابوعواد را از شهرک «البیره» دستگیر کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ماه نوامبر گذشته 480 فلسطینی از جمله 62 کودک و 10 زن را در کرانه باختری، بیت المقدس و نوار غزه بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها