حماس: خون شهدا آتش «انتفاضه بزرگ» را در کرانه باختری اشغالی شعله ور خواهد کرد

حماس: خون شهدا آتش «انتفاضه بزرگ» را در کرانه باختری اشغالی شعله ور خواهد کرد
پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 - 15:51

سخنگوی رسانه ای حماس از شهدای قهرمان شهرک «جبع» تجلیل کرد. 3 مبارز مقاومت صبح امروز در شهرک «جبع» واقع در جنوب جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی رسانه ای حماس، در بیانیه ای مطبوعاتی با تاکید بر این که خون شهدا آتش انتفاضه بزرگ را در کرانه باختری اشغالی شعله ور خواهد کرد، گفت: رژیم اشغالگر قادر به حل مشکلش در میدان نبرد علیه مردم ما نیست، لذا به ارتکاب این قبیل کشتارها علیه جوانان مبارز فلسطینی متوسل می شود.

وی تصریح کرد، مردم فلسطین و نیروهای مقاومت، این توان را دارند که اشغالگران را وادار نمایند بهای اقدامات جنایاتکارانه خود را بپردازند و به خاطر جنایات تروریستی، آن ها را مجازات کنند.

سخنگوی رسانه ای حماس افزود: « نبرد بین ما و اشغالگران جز با پیروزی ملت فلسطین و دستیابی به اهدافش، متوقف نخواهد شد. مردم ما قطعاً در نبرد اراده ها در برابر اشغالگران صهیونیست پیروز خواهند شد.»

بامداد امروز (پنجشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی در اقدامی تروریستی، سه تن از اعضای گردان «جبع» شاخه قدس را در خودروی آنها در شهرک «جبع» واقع در جنوب جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این 3 شهید براثر اصابت گلوله های جنگی اشغالگران به شهادت رسیده اند. اسامی این شهدا عبارت است از: «شهید سفیان عدنان اسماعیل فاخوری (26 ساله)، شهید نایف احمد یوسف ملایشه (25 ساله) و شهید احمد محمد ذیب فشافشه (22 ساله).»

پربیننده ترین خبرها