مقاومت فلسطین: عملیات «حواره» پاسخ به ترور فرمانده فلسطینی است

مقاومت فلسطین: عملیات «حواره» پاسخ به ترور فرمانده فلسطینی است
يکشنبه 28 اسفند 1401 - 20:06

گروه‌های جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی فلسطین، عملیات «حواره» نابلس را پاسخ مشروع به ترور امروز (یکشنبه) یکی از فرماندهان «سرایا القدس» در دمشق و سایر جنایات رژیم اشغالگر دانستند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در پی عملیات ضدصهیونیستی عصر یکشنبه در شهرک «حواره» (جنوب نابلس)، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به ملت فلسطین به مناسبت این عملیات استشهادی اعلام کرد که «عملیات قهرمانانه امروز در شهرک حواره، پاسخ مشروع و طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بویژه ترور امروز یکی از فرماندهان سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در حومه دمشق و جنایت دو روز پیش صهیونیست‌ها در جنین است».

«علی رمزی الاسود» از فرماندهان سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) صبح امروز (یکشنبه) در میدان های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید. جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که نشانه‌هایی از ترور رمزی الاسود توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.

همزمان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در جنوب نابلس اعلام کرد که «این عملیات، پاسخ طبیعی به جنایت‌های دشمن صهیونیست است که آخرین جنایت آن‌ها در جنین بود».

جنبش حماس تأکید کرد که «مقاومت ادامه دارد و روبه افزایش است و چیزی غیر از دستیابی ملت فلسطین به استقلال و ازادی، آن را متوقف نخواهد کرد».

در بیانیه حماس آمده است: «مقاومت در کرانه باختری قوی تر و گسترده تر می شود و هیچ نشست امنیتی نمی‌تواند آن را متوقف کند».

یک فلسطینی عصر امروز یکشنبه در پاسخ به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی و در یک عملیات ضد صهیونیستی، به تیراندازی به سمت خودرو حامل شهرک نشینان صهیونیست در شهرک حواره در جنوب نابلس مبادرت کرد.

در این عملیات ضد صهیونیستی سه شهرک نشین زخمی شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان وخیم گزارش شده است. بنابر گزارش منابع رسانه ای، مجری فلسطینی این عملیات ۲۰ گلوله شلیک اما از تیراندازی به سمت کودکان در خودرو خودداری کرد.

پربیننده ترین خبرها