افزایش اقدامات نژادپرستانه علیه یهودیان اتیوپی تبار در رژیم صهیونیستی

افزایش اقدامات نژادپرستانه علیه یهودیان اتیوپی تبار در رژیم صهیونیستی
دوشنبه 29 اسفند 1401 - 14:37

یک نویسنده اسرائیلی اتیوپی تبار از گسترش اقدامات نژادپرستانه علیه یهودیان اتیوپیایی در داخل رژیم صهیونیستی و تشدید این اقدامات در سال 2023 با روی کار آمدن کابینه راست افراطی نتانیاهو خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"عیناب الفا" معلم و نویسنده اسرائیلی در مقاله ای در روزنامه "معاریو" گفت: هفته گذشته دانش آموزان مدرسه هامر سفری تفریحی برگزار کردند. دانش آموزان از مدتها پیش در انتظار چنین سفری بودند. اما من گمان نمی کردم که این سفر تبدیل به یک نژادپرستانه شود. معلمان در این سفر با راه اندازی گروهی تحت عنوان "سفر تفریحی دختران سیاه پوست" در واتساپ، دانش آموزان را به سخره گرفتند. آنها حتی تلاش نکردند تا این اقدام خود را مخفی کنند.

وی افزود: درست است که مدیر مدرسه و حتی وزیر آموزش اقدام این دسته از معلمان را محکوم کردند؛ اما این معلمان همچنان در دستگاه اموزش مشغول به فعالیت هستند و دانش آموزان را در سفرهای تفریحی همراهی می کنند.

یهودیان اتیوپی «فلاشا» از جمله گروه های فقیری هستند كه بنا بر وعده های دروغین صهیونیست ها به سرزمین های اشغالی مهاجرت كرده و سپس آنجا مورد تبعیض شدید قرار گرفته و به آن ها به چشم شهروندان درجه سه نگاه می شود.

پربیننده ترین خبرها