عراقی‌ها آنطور که باید، با جسد صدام رفتار نکردند!

عراقی‌ها آنطور که باید، با جسد صدام رفتار نکردند!
دوشنبه 29 اسفند 1401 - 20:36

رغد صدام در واکنش به اظهارات مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر سابق عراق که گفته جسد صدام حسین بعد از اعدام در مکانی در نزدیکی منزل او در منطقه سبز بغداد انداخته شده است، از نحوه تعامل عراقی‌ها با پدر معدومش انتقاد کرد.

العالم- کشکول

ما نیز همچنین رغد معتقدم هستیم که عراقی‌ها با پدرش، صدام آنطور که شایسته آن بود، در جریان بازداشت، محاکمه و اعدامش برخورد نکردند. همچنانکه رغد امیدوار بوده که عراقی‌ها رفتاری مشابه رفتار خود صدام با آنها، داشته باشند لذا از مقامات عراق می‌خواهیم که آنها روش او را در برخورد با عراقی‌ها بازتولید کنند و آن را در مورد پدرش به کار ببرند و تنها در این صورت است که رغد خواب راحتی خواهد داشت.

  • مقامات عراقی می‌بایست جسد صدام و نزدیکانش را در بیابان می‌انداختند تا خوراک حیوانات وحشی شوند. همانطور که رژیم صدام با مخالفان خود چنین رفتاری می‌کرد و در برخی موارد، آنها را در قفس‌های حیوانات وحشی قرار می‌داد و انها طعمه این حیوانات می‌شدند.
  • مانند رژیم صدام که مخالفان و حتی مردم عادی را زنده زنده در دستگاه گوشت خرد کن می‌انداخت، مقامات عراقی باید جسد او را در دستگاه گوشت خردکن می‌انداختند.
  • باید صدام را زنده به گور می‌کردند، همانطور که رژیم معدوم صدام صدها هزار عراقی بی‌گناه را در بیابان‌های عراق زنده به گور می‌کرد، از جمله کودکان، زنان و سالمندان را.
  • باید چشمان و زبان او را در حالی‌که زنده بود، می‌بریدند. همانطور که رژیم صدام باکسانی که به وفاداری‌شان شک داشت، چنین رفتاری می‌کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها