دختر صدام در آرزوی بازگشت بعثی‌ها به قدرت

دختر صدام در آرزوی بازگشت بعثی‌ها به قدرت
پنج‌شنبه 8 دی 1401 - 10:59

بعثی‌های برجای مانده از رژیم صدام که تحت تعقیب پلیس اینترپل هستند به ریاست رغد، دختر صدام ظالم، تلاش می کنند در لباس «داعش» به قدرت بازگردند از سوی دیگر اردن از تحویل دادن رغد به عراقی ها خودداری می کند.

العالم- عراق

از سال 2006 میلادی (1386هـ.ش.)، عراق خواستار استرداد نمادهای برجای مانده از رژیم صدام است.

بغداد خواهان استرداد آنها توسط پلیس اینترپل است، این عناصر به ریاست رغد، دختر صدام ظالم، به دلیل تحریک به خشونت، حمایت از تروریسم و ​​پولشویی، تحت تعقیب هستند.

اردن به این بهانه که «رغد به دلایل بشردوستانه در خاک این کشور حضور دارد و فعالیت های سیاسی یا رسانه ای انجام نمی دهد.»، از تحویل وی خودداری می‌کرد.

نکته عجیب این است که دختر صدام ظالم با این که هم تحت تعقیب قوه قضائیه عراق است و هم در حمایت مالی، سیاسی و رسانه‌ای از تروریسم تکفیری و بعثی نقش دارد، در همه مناسبت‌ها به ویژه روز اعدام صدام، از پدر قصاب و ظالم خود تمجید می کند.

این در حالی است که عراقی ها روز اعدام صدام را به عنوان روز برقراری عدالت جشن می گیرند، ظالمی که برای عراقی‌ها مرگ، ویرانی و خرابی به ارمغان آورد و آنجا را به مکانی برای گورهای دسته جمعی تبدیل کرد؛ منطقه را در آتش جنگ های خودبرپاکرده فرو برد و همیشه تشنه ریختن خون مردم بی گناه بود.

امروز سالگرد روزی است که عراقی‌ها طناب‌دار بر گردن صدام جنایتکار انداختند و عراق را از شرّ خفقان حاصل از حکومت سیاه وی خلاص کردند.

در این مناسبت نیز دختر صدام ظالم در پیام صوتی متکبرانه ادعا می‌کند که آن را برای مردم عراق که توسط پدرش عذاب کشیده بودند، می فرستد؛ برای تشکر از «کسانی که در حساب خود تجدید نظر کردند و عذرخواهی کردند.»

وی در پایان پیام صوتی می گوید: «ای مردان شجاع! صدای شما را شنیدم و بسیار متاثر شدم . تجدید نظر، کار جسورانه ای است که هرکسی جرات آن را ندارد.»

دختر صدام قصاب سعی می کند کلامی را که عراقی ها هرگز نگفته‌اند به آنها آنها نسبت دهد، وی می‌خواهد با اتشار این دروغ وانمود کند که عراقی ها عزادار رژیم خونبار و سیاه پدرش هستند و بابت لعن و نفرین صدام، شروع به عذرخواهی از ظالم و رژیم او کرده‌اند؛ اما این قضیه حقیقت ندارد و عراقی ها هرگز چنین کاری نکرده و نخواهند کرد.

این توهمات تنها در تخیلات بیماری چون دختر صدام بافته می شود که پول عراقی‌ها را از خزانه و بیت المال دزدید و به اردن گریخت و حال برای خریدن اکانت‌های جعلی با نام هواداران صدام، از این پول دزدی ریخت و پاش می کند.

وقاحت دختر جنایتکار تا بدانجاست که دنیا را به یک دقیقه سکوت و عزاداری برای پدرش فرا می‌خواند و می گوید: «همه ما در همه کشورهای جهان یک دقیقه در سوگ بایستیم و بگذاریم این حقیقت در تاریخ ثبت شود، من اولین نفری هستم که به یاد شهدای عراق این کار را انجام می دهم.» وی در کمال وقاحت پدرش صدام حسین قصّاب را شهید نامید!

آنچه او درباره «مستند کردن یک دقیقه سکوت در سوگ صدام» می‌گوید دعوتی است از فرزندان رفقای صدام و افرادی موسوم به یتیمان صدام؛ حقیقت این است که جغرافیای افراد موسوم به «عاشقان صدام» مستبد، منحصر به تعداد محدودی اکانت در فضای مجازی است که در میان عراقی ها، ماهیت واقعی و وجود خارجی ندارند. کسانی که دختر صدام بی شرمانه آن ها را «شهید» نامید، در زمان صدام، تروریست های بعثی و سفّاکانی خون‌ریز بودند که حال امید دارند در لباس «داعش» مجددا به قدرت برگردند.

دختر ظالم هم در این میان ساکت ننشست و طبق معمول با زهر ریختن و چراغ سبز نشان دادن به گروهک های جنایتکار صدام برای ادامه کشتار و تخریب، گفت که مرحله ای که عراق در حال گذراندن آن است، خیلی دوام نخواهد آورد. برای رسیدن به اهداف خود به خدا توکل کنید! عزم خود را جزم کنید و مطمئن باشید که آنچه کشور ما می گذرد مقطعی است و ان شاء الله نصرت خدا نزدیک است.» دختر صدام وقیحانه این سخنان را به زبان آورد اما مردم عراق برای خود دشمنی بدتر از صدام جنایتکار نمی شناسند.

برخی مدعی هستند قضیه دختر صدام ارتباطی به پدرش و بلایی که بر سر عراقی ها آورده، ندارد؛ اما این پرسش مطرح است رغد چگونه می تواند علی رغم این که شاهد جنایات پدر، برادران، عموها و اطرافیان پدرش علیه عراقی ها است، به راحتی همه اقدامات جنایتکارانه را انکار کند، بلکه یک درجه بالاتر از آنها تجلیل کند. از همه بدتر این که وی آنها را شهید نامید که نشان می دهد او نیز در این جنایات دست داشته که می خواهد آنها را به هر نحو ممکن پاک کند.

آیا رغد می تواند جنایت شوهرش را انکار کند؟ که هزاران نفر از مشارکت کنندگان در قیام های مردمی را سلاخی کرد. وی جنایتی مرتکب شد که هیچ جنایتکاری به گرد پایش نمی رسد. همسر رغد با تانک به حرم امام حسین (علیه السلام) حمله و آن را بمباران کرد!

بنابراین به رغد توصیه می کنیم که مانند پدرش تنها به دنبال پیدا کردن سوراخ موشی برای خود باشد و خود را مانند پدرش در آن دفن کند که از دید عراقی ها پنهان بماند،

زیرا مانند زاغ ظاهرشدنش در روز اعدام ظالمی چون صدام، عراقی ها را بر آن وا می دارد که وی را به دست عدالت بسپارند تا در برابر قوه قضاییه عراق محاکمه شود و مانند پدرش به سزای اعمال خود برسد.

در پایان باید گفت: ای دختر صدام جنایتکار! آرزوی تو برای بازگشت رفیقان ظالم پدرت به حکومت عراق، همانند رویای شیطان برای بازگشت به بهشت، برای همیشه غیرممکن ​​است.

پربیننده ترین خبرها