اولین شهید فلسطینی در ماه مبارک رمضان؛ نظامیان صهیونیست جوان ۲۵‌ساله را ترور کردند

اولین شهید فلسطینی در ماه مبارک رمضان؛ نظامیان صهیونیست جوان ۲۵‌ساله را ترور کردند
پنج‌شنبه 3 فروردين 1402 - 12:59

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در ماه مبارک رمضان در منزلش در شمال غرب کرانه باختری ترور و به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) یک جوان فلسطینی را در روستای «عزبه شوفه» در شرق طولکرم (شمال غرب کرانه باختری) به شهادت رساندند.

این منابع خاطرنشان کردند «امیر ابوخدیجه» جوان فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، یکی از نیروهای ارشد گردان مقاومت طولکرم بوده است. لحظاتی بعد، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای شهادت ابوخدیجه جوان ۲۵‌ساله فلسطینی را تأیید کرد.

شهادت جوان فلسطینیرادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» در گزارشی با اشاره به شهادت این جوان فلسطینی، خاطرنشان کرد که دو فلسطینی دیگر در عملیات نظامیان صهیونیست دستگیر شده‌اند.

«مراد دروبی» دبیرکل جنبش «فتح» در شوفه به خبرگزاری فلسطین گفت که گروه بزرگی از نیروهای ارتش اشغالگر، صبح امروز، با ورود به عزبه شوبه در جنوب شرق طولکرم، ورودی‌های اصلی این منطقه را مسدود کردند و به خودروها و مردم اجازه عبور ندادند.

دبیرکل جنبش فتح خاطرنشان کرد، نظامیان اشغالگر با محاصره خانه ابوخدیخه و تیراندازی مستقیم به ناحیه سر و پایین‌تنه او، این جوان فلسطینی را در خانه‌اش ترور کرده و به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها