ترور شهید «ابو خدیجه» مبارز فلسطینی در طولکرم چه پیامدهایی دارد؟

ترور شهید «ابو خدیجه» مبارز فلسطینی در طولکرم چه پیامدهایی دارد؟
جمعه 4 فروردين 1402 - 21:53

کارشناسان مسائل منطقه با اشاره به تداوم جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن ، تاکید کردند که جنایت ترور شهید "امیر ابو خدیجه " در چارچوب جنایات همیشگی این رژیم علیه رهبران جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی صورت می‌گیرد.

العالم - نظرکده

به گفته کارشناسان منطقه ای، جنایت ترور شهید ابوخدیجه ، در راستای تداوم عملیات تروریستی صورت می گیرد که از مارس گذشته علیه گروهان های قدس و گردان های آن در کرانه باختری، جنین و طولکرم شروع شده و همچنان ادامه دارد.

آنان افزودند : رژیم اشغالگر صهیونیستی به خوبی می‌داند که جنبش جهاد اسلامی بر ادامه مسیر مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی تاکید دارد و به همین دلیل این جنبش را تحت فشار قرار می دهد.

به گفته آنان ، کاملا مشخص است که عملیات‌ رزمندگان مقاومت، اشغالگران را به ستوه آورده و با استقبال گسترده فلسطینی ها مواجه شده است.

به اعتقاد ناظران و کارشناسان مسائل منطقه ، رژیم صهیونیستی اخیراً تعداد عملیات ترور رهبران مقاومت از جمله جنبش جهاد اسلامی را افزایش داده است.

به گفته آنان، این ترورها صرفا محدود به سرزمین فلسطین اشغالی نبوده ، بلکه در سوریه نیز علیه رهبران مقاومت صورت گرفته است و مقاومت نیز به مبارزه علیه اشغالگران ادامه می دهد.

همچنین تحلیلگران سیاسی گفتند که گزینه اعدام های میدانی بدون محاکمه علیه فلسطینی ها رویکردی است که اشغالگران مدت هاست آن را علیه فلسطینی ها درپیش گرفته اند.

به گفته آنان ، اشغالگران با این رویکرد می خواهد که ملت فلسطین در نتیجه مقاومت ، حتی الامکان بهای بیشتری را بپردازند.

تحلیلگران سیاسی معتقدند که رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال ریشه کن کردن مقاومت است و دراین راه هیچ تردید و تعللی به خرج نمی دهد و توافق هایی که در شرم الشیخ حاصل شده ، تاکیدی بر ادامه این رویکرد رژیم اشغالگر است.

پربیننده ترین خبرها