رام الله ... روشن شدن فانوس رمضان و تاکید بر پایبندی به محبت و همبستگی و کمک به نیازمندان

جمعه 4 فروردين 1402 - 21:52

با فرا رسیدن ماه برکت و رحمت، فانوس ماه مبارک رمضان در میدان شهر رام الله در کرانه باختری روشن شده و مردم این شهر اعم از مسیحی و مسلمان، کوچک و بزرگ، با تجمع در میدان رام الله ، بر پایبندی خود به اصول محبت و همبستگی و کمک به فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تاکید کردند.

العالمفلسطین اشغالی

با وجود درد و رنج و سختی هایی که اهالی شهر رام الله در نتیجه اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر متحمل شده اند، آنان همچنان به ماه رحمت و برکت و احیای این ماه اهتمام می ورزند.

در این مراسم که با حضور گروه سرود قدس شریف برگزار شد، فؤاد الشوبکی آزاده فلسطینی هم حضور داشت.

وی طی سخنرانی در این مراسم ، برای حضار از سختی هایی که اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر متحمل می شوند، سخن گفت و از اقشار ملت فلسطین خواست که از اسرا حمایت کنند.

شرکت کنندگان در مراسم استقبال از ماه پرفیض و برکت رمضان گفتند که شهر رام الله با مردمی که دارای عزم و اراده جدی و امید هستند ، کانونی برای هوشیاری و فرهنگ وادب و هنر خواهد بود. آن ها همچنین گفتند که بازارچه ای در نیمه دوم ماه جاری به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان ، برپا خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین تاکید کردند که دومین عبادت در ماه رمضان بعد از روزه ، حمایت از اسرای قهرمانی است که با عنوان " آزادی یا شهادت " در زندان های رژیم اشغالگر اعتصاب غذا کرده اند. آن ها خواستار عزیمت مردم به مسجد الاقصی و استقرار دراین مکان مقدس در ماه رمضان شده اند.

پربیننده ترین خبرها