تحلیلگر نظامی صهیونیست: نصرالله کارکشته ترین رهبر و فرمانده در میان دشمنان اسراییل است

تحلیلگر نظامی صهیونیست: نصرالله کارکشته ترین رهبر و فرمانده در میان دشمنان اسراییل است
شنبه 5 فروردين 1402 - 16:39

تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» تاکید کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان کارکشته ترین رهبر و فرمانده در میان دشمنان اسرائیل در منطقه است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رسانه های عربی، «عاموس هرئیل» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، با بیان اینکه عملیات «مجدو» با موافقت یا دستکم با اطلاع سید حسن نصرالله انجام شده است، افزود که این مساله نشان می دهد که وی می داند، اسرائیل جرأت پاسخگویی ندارد.

هرئیل ادامه داد: از زمان آخرین جنگ تاکنون اسرائیل شاهد عملیاتی مانند عملیات «مجدو» نبوده است.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفند پس از دو روز سانسور رسانه‌ای درباره عملیات ادعایی بمب‌گذاری در چهار راه «مجدو» در جنوب شهر حیفا (شمال فلسطین اشغالی)، در بیانیه‌ای مشترک مدعی شهادت مجری این عملیات شدند.

ارتش، پلیس و سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در بیانیه‌ای مشترک درباره یک رویداد امنیتی ادعایی در شمال فلسطین اشغالی موسوم به عملیات «مجدو» که گفته می‌شود روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ اتفاق افتاده است، اظهار کردند: «روز دوشنبه در پی انفجار یک بمب در جنوب شهر اشغالی حیفا (در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) تحقیقات گسترده برای یافتن عامل عملیات موسوم به «مجدو» آغاز شده است».

در این بیانیه مشترک آمده است: «یک جوان با عبور از مرزهای فلسطین اشغالی اقدام به بمب‌گذاری در چهارراه مجدو کرده و با خود کمربند انتحاری به همراه داشته است».

این بیانیه در ادامه افزود: در جریان عملیات جستجو نیروهای ارتش به یک جوان مشکوک شده و در حین تلاش برای بازداشت وی به سوی او تیراندازی کرده و او را کشتند.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترک خود مدعی عبور این فرد از لبنان به داخل خاک فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش ایرنا، سه دستگاه امنیتی همچنین مدعی شدند که هم‌اکنون به جنبش‌ حزب‌الله لبنان مشکوک شده و در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این فرد با حزب‌الله ارتباط دارد یا خیر؟

پربیننده ترین خبرها