مسئول یمنی : تغییر در موازنه قوا و وحدت مردم و رهبران یمنی در برابر متجاوزان بعد از 8 سال جنگ

يکشنبه 6 فروردين 1402 - 22:17

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد : بعد از ۸ سال مقاومت، ایستادگی، جهاد، پایداری و صبر در مقابل محاصره و مصائب، یک واقعیت متغیر به‌ویژه در صحنه نظامی شکل گرفته و مردم و مسئولان یمنی در برابر متجاوزان متحد و یک صدا شده اند.

العالم- یمن

“حزام الاسد” در گفت‌وگو با برنامه ”المشهد الیمنی” العالم گفت: در کنار دستاوردهای میدانی ارتش یمن ، در موازنه قدرت و برابری در تولید و توسعه سامانه‌های نظامی بمن تغییری ایجاد شده است.

الاسد افزود :‌ درست است که مردم یمن به دلیل قطع دستمزدها به دلیل سلطه نیروهای ائتلاف متجاوز بر منابع نفتی، بنادر و جزایر یمن در نتیجه محاصره ی ظالمانه‌ که حتی کودکان یمنی را از ابتدایی ترین نیازهای غذایی، یعنی شیر و آرد، محروم می‌کند، در رنج و سختی هستند ولی در مقابل، شاهد حمایت مردمی و موضع‌گیری یکپارچه درباره رهبری و رویارویی با دشمن هستیم.

به مناسبت هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف سعودی- اماراتی علیه یمن، مردم استان‌های مختلف این کشور، امروز تظاهرات بسیار گسترده‌ با شعار “روز ملی مقاومت” برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، سیاست‌های آمریکا، جنگ و محاصره تحمیلی ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه یمن را محکوم کردند و پرچم‌های آمریکا و رژیم اسرائیل را آتش زدند و همچنین نقش دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنگ را محکوم کردند.

در بیانیه پایانی این تظاهرات به ائتلاف متجاوز درباره تداوم جنگ، محاصره و اشغال یمن هشدار دادند و بر ادامه مقاومت و پایداری تا تحقق نهایی پیروزی تأکید کردند.

“محمد علی الحوثی“ عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز طی سخنانی، بر آمادگی ارتش یمن برای به کارگیری همه گزینه‌ ها تأکید کرد و از ائتلاف متجاوز خواست در صورت تمایل، عقب‌نشینی خود را اعلام کند، در غیر این‌صورت، حجم شکست و تلفات آن بسیار سنگین خواهد بود و شکستی ننگین را بر آن تحمیل خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها