نظرسنجی ها بیانگر کاهش قابل توجه محبوبیت نتانیاهو است  

نظرسنجی ها بیانگر کاهش قابل توجه محبوبیت نتانیاهو است  
شنبه 12 فروردين 1402 - 22:49

نظرسنجی های  رژیم اشغالگر بیانگر کاهش قابل توجه محبوبیت بنیامین نتانیاهوست، به گونه ای که یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تنها 31 درصد از اسرائیلی ها معتقدند که نتانیاهو برای ریاست کابینه اسرائیل مناسب تر است، این نظرسنجی نشان داد که 62 درصد از اسرائیلی ها معتقدند، نتانیاهو باید از اصلاحات قضایی صرف نظر کند.

العالم فلسطین

نتانیاهو پس از سال ها که از او به عنوان آخرین پادشاه رژیم اشغالگر یاد می شد، دیگر مرد مورد علاقه مردم اسرائیل نیست، این پادشاه فاسد این بار با آسیب زدن به دستگاه قضایی ، می خواهد تابوها را بشکند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیت این مرد کاهش یافته و تنها 31 درصد از اسرائیلی ها معتقدند که نتانیاهو مرد مناسبی برای ریاست کابینه رژیم است.

در مقابل، همین میزان از اسرائیلی ها معتقدند که لاپید مناسب ترین است، در حالی که بیش از 29 درصد هر دو را رد می کنند و 62 درصد معتقدند که نتانیاهو باید از اصلاحات قضایی عقب نشینی کند.

"گارد ملی ویژه" اصطلاحی است که موجب خشم اسرائیلی‌ها شده ، به‌ویژه که با ایتامار بن گویر مرتبط است؛ بن گویر ظاهراً سخت تلاش می‌کند تا شبه‌نظامیانی تحت امر خود در پلیس اسرائیل تشکیل دهد.

در تل آویو، بحران پیچیده تر می شود و درگیری در حال افزایش است و همه به دنبال کسی هستند که بتواند راستگرایان افراطی را مهار کند.

پربیننده ترین خبرها