امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام سردرگم هستند

امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام سردرگم هستند
پنج‌شنبه 17 فروردين 1402 - 09:15

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در توییتی به هتک حرمت و یورش شبانه نظامیان رژیم جعلی اسرائیل به نمازگزاران ⁧مسجدالاقصی اشاره و تاکید کرد: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام سردرگم هستند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیرعبداللهیان در این توییت نوشت: هتک حرمت و یورش شبانه نظامیان رژیم جعلی اسرائیل به نمازگزاران مسجدالاقصی⁩⁩، صحنه‌های دردناکی را رقم زد که نتیجه رفتار مدعیان حقوق‌بشری است که چشم بر جنایات تروریست‌های صهیونیسم بسته‌اند.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام و چشم‌انداز فروپاشی داخلی سردرگم هستند.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه بار دیگر به مسجدالاقصی حمله و معتکفان و نمازگزاران را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با شکستن شیشه‌های مسجد القبلی، به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد مبادرت کردند.

بنابر گزارش رسانه ها، نظامیان رژیم صهیونیستی حدود 500 نفر از فلسطینی ها را داخل مسجد القبلی در مسجد الاقصی بازداشت کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به مسجد القبلی، شماری از فلسطینیان زخمی شدند ولی نظامیان رژیم صهیونیستی اجازه حضور کادر پزشکی را ندادند.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین دستکم سه بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن آژیر خطر به صدا درآمد.

پربیننده ترین خبرها