مقام فلسطینی: مقاومت از موشک‌هایی با برد بالاتر استفاده خواهد کرد

مقام فلسطینی: مقاومت از موشک‌هایی با برد بالاتر استفاده خواهد کرد
جمعه 18 فروردين 1402 - 03:51

«ابومجاهد» سخنگوی کمیته مقاومت فلسطین بامداد جمعه تصریح کرد: براساس حوادث جنگ، مقاومت به موشک‌ هایی با برد بالاتر متوسل خواهد شد.

العالم-فلسطین اشغالی

ابومجاهد به شبکه المیادین گفت که برد موشک‌های مقاومت که در حال حاضر استفاده شده است، از هفت کیلومتر تجاوز نمی کند.

وی افزود: ادامه حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه پیام صهیونیست‌ها [به ماست] و آنها باید منتظر پیام مقاومت نیز باشند.

در عین حال منابعی به المیادین گفته اند که مقاومت در غزه توانسته توان خود در پدافند هوایی را تقویت کند.

به گفته این منابع که به نامشان اشاره نشده است، تمام موشک‌های شلیک شده از نوار غزه تا این لحظه همگی از نوع ۱۰۷ و با برد هشت کیلومتر و برخی نیز گلوله خمپاره بوده که شلیک شده است.

صفحه توئیتری منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز در توئیتی به صهیونیست‌ها در خصوص استفاده مقاومت از موشک‌های دوربرد هشدار داد و افزود: مقاومت تعداد زیادی موشک دوربرد در اختیار دارد، اما در حال حاضر از آنها استفاده نمی کند.

برخی منابع خبری اعلام کردند: یکی از گزینه‌های مقاومت در صورت حماقت صهیونیست‌ها می‌تواند شلیک تعداد قابل توجهی از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن به مراکز حساس صهیونیستی باشد.

به دنبال بمباران نوار غزه، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافندی با جنگنده‌های اسرائیلی، در چند نوبت شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند که در جریان آن تاکنون یک صهیونیست زخمی شده است.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمد و شهرکنشینان در پناهگاهها پناه گرفتند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها