حماس: رژیم اشغالگر مسئول تعرض به قدس و غزه است

حماس: رژیم اشغالگر مسئول تعرض به قدس و غزه است
جمعه 18 فروردين 1402 - 09:24

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول پیامدهای ناشی از وخامت اوضاع در قدس و باریکه غزه دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش حماس در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد: این حملات وحشیانه به غزه و تداوم هتک حرمت به مسجد الاقصی و قدس، نه امنیت و نه پیروزی را برای رژیم اشغالگر به دنبال دارد و نه حق و حقوقی را برای صهیونیست ها در سرزمین فلسطین، قدس و مسجد الاقصی ایجاد می کند.

دراین بیانیه تاکید شده است که حملات صهیونیست ها به قدس و غزه، هرگز اراده جوانان مبارز و دلاور مقاومت را تضعیف نخواهد کرد ، چرا که این جوانان با خود عهد کرده اند که همواره سپر بلای مردم فلسطین، قدس و مسجد الاقصی باشند.

جنبش حماس از مردم فلسطین خواست تا با تمام توان خود به نبرد آشکار با اشغالگران و گروه های شهرک‌ نشین بپردازند و نقشه‌های آنها را برای یهودی‌سازی مقدس و مسجد الاقصی خنثی کنند و از حق آزادی فلسطینیان و تعیین سرنوشت آنان دفاع کنند تا بینی دشمن را به خاک بمالند.

جنگنده های رژیم اشغالگر صهیونیستی - شب گذشته و بامداد امروز – طی یک سری حملات هوایی، مناطق مختلف از باریکه غزه و جنوب لبنان را هدف قرار دادند که این حملات بلافاصله با شلیک های راکتی گروه های مقاومت پاسخ داده شد.

این تحولات پس از آن رخ داد که اشغالگران بعد از ظهر دیروز اعلام کردند سه شهرک نشین صهیونیست بر اثر شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین های فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند. این امر پاسخ به حمله های مکرر رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته، یورش نظامیان اشغالگر به مسجد الاقصی، حمله وحشیانه به نمازگزاران و بازداشت بدون مجوز صدها نفر از آنان بود.

پربیننده ترین خبرها