گروه‌های مقاومت فلسطینی: با تمام قدرت آماده پاسخ به تجاوز دشمن هستیم

گروه‌های مقاومت فلسطینی: با تمام قدرت آماده پاسخ به تجاوز دشمن هستیم
جمعه 18 فروردين 1402 - 10:35

گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد روز جمعه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مقاومت کاملا آماده پاسخ با تمام قدرت به هرگونه تجاوز است.

العالم - فلسطین اشغالی

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد روز جمعه در بیانیه‌ای تاکید کردند که مقاومت کاملا آماده مقابله و پاسخ با تمام قدرت به هرگونه تجاوز دشمن است.

در بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی آمده است: «دشمن مجرم باید تجاوز وحشیانه خود علیه مسجد الاقصی و معتکفان را متوقف کند و از انتقال بحران‌های داخلی خود به ملت و مقدسات فلسطینی بپرهیزد».

در این حال ، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه پنجشنبه در بیروت با رهبران گروههای مقاومت فلسطینی دیدار کرد.

هنیه پس از این دیدار، ضمن محکوم کردن اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها به مسجدالاقصی، این اقدامات را «جنایت بی‌سابقه و تعدی به ملتهای اسلامی و مقدسات آنان» عنوان کرد و گفت: اسرائیل، مسئول تجاوز وحشیانه به مسجدالاقصی، نمازگزاران و معتکفان حاضر در آن است.

بعد از ظهر پنجشنبه، بیش از ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان به سمت شهرکهای صهیونیستی شمال فلسطین شلیک شد و پس از آن، آژیرهای خطر در این شهرکها به صدا درآمد.

ساکنان شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی گفتند که در پی این حملات، ساختمانها به لرزه در آمده است و دستکم سه انفجار مهیب رخ داده است که مانند آن طی چند سال اخیر رخ نداده بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها