عملیات‌های ضد صهیونیستی در جنین و نابلس/ مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت

عملیات‌های ضد صهیونیستی در جنین و نابلس/ مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت
جمعه 18 فروردين 1402 - 20:09

منابع خبری در کرانه باختری خبر دادند که جوانان گروه‌های مقاومت در کرانه باختری در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی، مواضع نظامیانش را هدف قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، گردان‌های جنین، نظامیان صهیونیست را درمیدان حداد در شمال شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی هدف قرار دادند.

بر اساس خبرهای رسیده از نابلس، جوانان گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنین به سمت نظامیان صهیونیست در منطقه الباذان نابلس در کرانه باختری تیراندازی کردند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با انتشار فیلمی از مقابله رزمندگان مقاومت با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه با موشک‌های دوش پرتاب خبر داد.

طبق گزارش‌های رسیده، نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی در حال استقرار تجهیزات زرهی خود در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با نوار غزه هستند. همچنین گزارش‌ها از قدس اشغالی حاکی از آن است که پلیس رژیم اسرائیل 2300 نفر از نظامیان خود را در شهر قدس اشغالی مستقر کرده و آنها نیز با ایجاد موانع امنیتی محورهای اصلی منتهی به بخش قدیمی قدس را بسته‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، درگیری شدیدی بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ورودی شمالی شهرک «البیره» رخ داده است.

منابع خبری در فلسطین گزارش دادند، گردان جنین که یکی از گردان‌های سرایا القدس است یک ماشین گشت رژیم صهیونیستی را در میدان الجمله مورد هدف گلوله های خود قرار داده است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها