وکلای اردنی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند

وکلای اردنی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند
يکشنبه 20 فروردين 1402 - 18:39

وکلای اردنی طی تجمعی، خواستار اقدام فوری برای وادار کردن رژیم اشغالگر به پرداخت بهای اقدامات تجاوزکارانه اش درحق فلسطینی ها و مسجد الاقصی شدند.

العالم اردن

هزاران نفر از وکلای اردنی امروز (یکشنبه) طی تجمعی که اتحادیه وکلای اردنی در مقابل همه دادگاه های این کشور برگزار کرد، خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن و لغو پیمان صلح " وادی عربه " و دیگر توافق هایی شدند که اردن با این رژیم امضا کرده است.

توافق وادی العربه در سال 1994 میان اردن و رژیم صهیونیستی امضا شد.

وکلای اردنی ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، مخالفت خود را با اشکال مختلف تجاوزگری صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات آنان از جمله مسجد الاقصی اعلام کردند.

"یحیی ابوعبود" رئیس اتحادیه وکلای اردنی طی سخنانی در این تجمع در کاخ دادگستری اردن در امان پایتخت این کشور گفت: به ملت قهرمان فلسطین که تصویری آشکار و معنایی واقعی را از مقاومت و پایداری ترسیم کرده است، درود می فرستیم.

مسجد الاقصی در قدس شریف در روزهای گذشته صحنه حملات و یورش های نظامیان اشغالگر به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در این مکان مقدس بوده است، نظامیان صهیونیست در یورش به مسجدالابقصی صدها تن از فلسطینی ها را بازداشت کرده و حدود 200 نفر را زخمی و ده ها تن را از این مکان مقدس اخراج کردند، این جنایتگری صهیونیست ها با پاسخ موشکی مقاومت مواجه شد.

پربیننده ترین خبرها