درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در شهر بیت المقدس و الخلیل + فیلم

چهارشنبه 23 فروردين 1402 - 11:30

فیلم منتشر شده توسط منابع محلی، درگیری‌ها در سحرگاه امروز چهارشنبه بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در قدس اشغالی را نشان می دهد که در جریان آن، نظامیان ارتش به سمت شهرک های «الرام» و «جبع» در شمال این شهر شلیک کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطین به نقل از منابع محلی در بیت المقدس امروز گزارش داد که نظامیان اشغالگر نزدیک دروازه «المجلس» - یکی از دروازه های مسجد الاقصی - در منطقه قدیمی قدس، با جوانان فلسطینی درگیر شدند که فلسطینیان با شلیک نارنجک های دست ساز با نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی مقابله کردند.

این منابع اشاره کردند که نظامیان اشغالگر علاوه بر تعقیب جوانان فلسطینی در کوچه های باریک، به سمت آنها بمب های صوتی و گازی شلیک کردند.

در جریان این درگیری، ارتش رژیم اشغالگر تعدادی منوّر در حریم هوایی رام و جبع شلیک کرد.

این دو شهرک هر روز شاهد درگیری میان مردم و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی است که شهروندان فلسطینی را با زور اسلحه سرکوب می کنند.

در اردوگاه آوارگان «العروب» در الخلیل نیز همزمان با اقدام نظامیان اشغالگر به شلیک گلوله های جنگی و گاز اشک آور به سوی شهروندان فلسطینی، درگیری رخ داد.

روستاها و شهرهای کرانه باختری و قدس اشغالی پیوسته شاهد درگیری‌های مکرر بین شهروندان و نظامیان مسلح رژیم اشغالگرند که به ویژه در ماه مبارک رمضان، به شهادت رسیدن و مجروح شدن و نیز دستگیری فلسطینیان منجر می‌شود.

پربیننده ترین خبرها