وزیر کشور ایران: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی انقلاب در حمایت از آرمان فلسطین دارد

وزیر کشور ایران: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی انقلاب در حمایت از آرمان فلسطین دارد
جمعه 25 فروردين 1402 - 16:52

وزیر کشور ایران گفت، حضور پر شور مردم ایران اسلامی در در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دارد.

العالم - ایران

«احمد وحیدی» وزیر کشور ایران در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم امروز با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه ای دیگر آفریدند و این حضور پر شور نشان داد که آرمان فلسطین آن چنان در دل و جان مردم نهادینه شده که به هیچ وجه جدا شدنی نیست.

«احمد وحیدی» با بیان اینکه مقاومت روز به روز قوی تر می شود و رژیم صهیونسیتی روز به روز ضعیف تر می شود، تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین محکم ایستاده و تا فروپاشی نهایی رژیم اشغالگر قدس زمان زیادی نمانده است.

امروز جمعه 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1402) مصادف با 23 رمضان 1444 روز جهانی قدس است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

‏پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس، ملت مسلمان به مسئله فلسطین بعنوان یک ضرورت در حمایت از ملت های مظلوم و مورد ستم نگاه می‌کنند.

مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام است و نباید در هیچ برهه ای از آن غفلت شود؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران بعنوان سردمدار حمایت از ملت های مظلوم جهان همچنان حمایت از ملت مظلوم فلسطین را مسئله اصلی می داند و بر اصل حق تعیین سرنوشت از سوی فلسطینیان و صاحبان اصلی این سرزمین تاکید دارد.

ایران پرس

پربیننده ترین خبرها