حضور امیرعبداللهیان در نماز جمعه روز قدس در تهران +عکس

حضور امیرعبداللهیان در نماز جمعه روز قدس در تهران +عکس
جمعه 25 فروردين 1402 - 17:15

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه روز قدس در تهران شرکت کرد.

العالم - ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۵ فروردین ماه در نماز جمعه روز قدس در تهران شرکت کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۵ فروردین ماه و همزمان با روز جهانی قدس در توئیتر نوشت: آزادی قدس محدود به مرزهای اسلام نیست، بلکه در نقطه تلاقی شرافت و انسانیت آزادیخواهان جهان قرار گرفته است. امسال در مقابل صهیونیست‌ها علاوه بر بحران مشروعیت و وحشت از چشم‌انداز فروپاشی داخلی، امیدها برای تکمیل همگرایی در بین کشورهای اسلامی که آرمان روز جهانی قدس است، قرار دارد.

وزیر امور خارجه همچنین در یادداشتی در روزنامه الاخبار لبنان نوشت: تحولات جدید فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، غلط بودن محاسبات برخی دولت‌ها در برقراری روابط رسمی‌ با رژیم صهیونیستی را بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می‌شد، نمایان ساخت.

رئیس دستگاه دیپلماسی روز گذشته برای شرکت در چهارمین نشست کشورهای همسایه افغانستان به اضافه روسیه و همچنین دومین نشست چهارجانبه ایران، روسیه، چین و پاکستان در سمرقند حضور داشت و پس از حضوری یک روزه در این شهر و شرکت در دو نشست مذکور و رایزنی با برخی مقامات شرکت کننده اواخر چهارشنبه شب به تهران بازگشت.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها